ANUNȚ DE PARTICIPARE, INCLUSIV PENTRU PROCEDURILE DE PRESELECȚIE/PROCEDURILE NEGOCIATE privind achiziționarea: Lucrări de reparație capitală și curente (selectiv de avariere) la instituțiile de învățământ sec. Botanica, prin procedura de achiziție: LD
Concurs prin cererea ofertei de preţ
Autoritatea contractantă: Direcţia Educaţie Tineret şi Sport sl. Buiucani.
Relaţii de contact: tel.:75-58-66
1) Obiectul achiziţiei: lucrări de schimbare a geamurilor (ferestrelor)
la liceul teoretic "Onisifor Ghibu", str. N.Costin,61/6
Locul obţinerii condiţiilor concursului: mun.Chişinău, str.Ion Creangă, 4/2
Termenul de depunere a ofertelor: 05 august 2011, ora 08:30
Termenul de desfăşurare a concursului: 05 august 2011, ora 09:00
C a i e t d e s a r c i n i
pentru concursul prin cererea ofertelor de preţ din 05 august 2011
1. Denumirea autorităţii contractante: Direcţia Educaţie Tineret şi Sport sectorul Buiucani.
2. Obiectul achiziţiei: Lucrari de schimbare a geamurilor (ferestrelor) la liceul teoretic „Onisifor Ghibu" str. N. Costin 61/6.
Nr. |
Denumirea lucrărilor |
Argumentare |
Unitatea de măsură |
Cantitatea |
Notă |
1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
1 |
Conform anexei |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
3.Scopul achiziţiei : Optimizarea pierderilor energetice.
4.Informaţie financiară: sursa de finanţare -conform proiectului „Creşterea Eficienţei Energiei a municipiilor Chişinău şi Sevastopol pe baza experienţei pozitive existente".
5.Termenul şi condiţiile efectuării lucrărilor: 30 de zile din momentul semnării contractului
6.Modul de prezentare a ofertelor:
- Ofertele se prezintă în limba română, cu specificarea clară a parametrilor;
Preţul lucrărilor se indică în lei;
- Oferta trebuie să conţină răspunsuri la toate întrebările expuse în solicitare; să prezinte lista şi volumul materialelor de reparaţie după Formularele nr.7,5,3 (WinCmeta2000), care vor fi folosite în procesul lucrărilor;
- Preţul lucrărilor include toate cheltuielile şi trebuie să fie fixe pe toată perioada de executare a contractului
- Preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziţie. Volumul lucrărilor incluse adăugător de către ofertant, care necesită cheltuieli suplimentare în sarcina de lucru ce nu au fost solicitate în caietul de sarcini ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către beneficiar;
7. Oferta se prezintă până la data de " 05 " august 2011, ora _08.30_pe adresa : str.Ion Creangă,4/2, biroul anticamera, MD-2069
8. Deschiderea ofertelor va avea loc la data de " 05 " august 2011, ora 09.00_
9. Adresa unde se vor deschide ofertele: : str.Ion Creangă,4/2, biroul 105, MD-2069
10. Oferta este valabilă 30 de zile de la data limită de depunere a ofertei;
11. Ofertele pot fi primite de la curier sau prin poştă, dar nu mai târziu de termenul limită de prezentare a ofertelor.
12. Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.96. şi normativului GOST 30971-2002.
13. Modul de întocmire a ofertelor;
Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie ştampilată şi semnată de conducătorul ofertantului.
Ofertele se prezintă în original în plic sigilat.
14. Oferta câştigătoare se va evalua conform criteriului: - cel mai mic preţ, cu corespunderea cerinţelor solicitate.
15. Cerinţele suplimentare care vor fi luate în consideraţie la evaluare:
1. Preţul ofertei;
2. Termenul de realizare a lucrărilor propuse
3. Experienţa în domeniu;
4. Deţinerea certificatelor de management ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001;
5. Termenul de garanţie;
6. Calitatea materialelor folosite.
7. Asigurarea resurselor administrative.
8. Asigurarea resurselor umane.
9. Țara de proviniență a materialelor.
10. Servicii conexe incluse în ofertă.
16. Înştiinţarea privind determinarea câştigătorului se expediază în termen de 3 zile de la data adoptării hotărârii grupului de lucru.
17. Condiţiile de contractare:
Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi operatorul economic câştigător în termen de 5 zile de la data desemnării ofertei câştigătoare;
18. Documentele necesare a fi prezentate de către ofertanţi:
- Oferta în conformitate cu cerinţele stipulate în caietul de sarcini.
- Copia certificatului de înregistrare a întreprinderii, emis de către Camera Înregistrării de Stat, confirmat prin aplicarea ştampilei şi semnăturii de către conducătorul ofertantului.
- Copia licenţei de activitate, confirmată prin aplicarea ştampilei şi semnăturii de către conducătorul ofertantului.
- Informaţii generale despre ofertant (original):
- sediul; adresa poştală; date bancare; tel/fax;
- capitalul statutar;
- Lista lucrărilor asemănătoare înfăptuite ;
- Asigurarea cu personal de specialitate (original);
- Dotarea tehnică cu utilaj şi echipament (original);
- Copia raportului financiar pe anul 2010, înregistrat de către Direcţia Generală de Statistică, confirmat prin aplicarea ştampilei şi semnăturii participantului.
- Avizul Inspecţiei de Stat în Construcţie (original);
- Certificat de efectuare regulată a plăţii impozitelor, contribuţiilor - eliberat de Inspectoratul Fiscal.(original)
- Certificatul de conformitate a materialelor folosite.
- Prezentarea confirmărilor examinării cunoştinţelor în domeniul Protecţiei Muncii şi relaţii de muncă a conducătorilor şi specialiştilor. (copie confirmat prin aplicarea ştampilei şi semnăturii participantului);
- Documente ce demonstrează originea produselor, ţara (original).
- Graficul de lucru al lucrărilor.
- La semnarea contractului tip, referitor la achiziţionarea mărfurilor, lucrărilor (serviciilor) stipulat în Legea privind achiziţiile publice nr.96-XVI din 13.04.07, art.42 ali.8 agentul economic va transfera pe contul DETS s. Buiucani 15% din suma totală a contractului încheiat, achitarea va avea loc pînă la data de 31.12.2011.
- Termenul de garanţie .
- Vizitarea obiectului la ridicarea setului de documente din biroul nr.206 (secţia ingineri).
- Relaţii la telefon: 75-58-66.