Regim special de activitate pentru angajații din cadrul subdiviziunilor structurale ale APL Chișinău, în perioada 10-15 martie, a.c.,

https://new.chisinau.md/index.php/ro/regim-special-de-activitate-pentru-angajatii-din-cadrul-subdiviziunilor-structur-20292_245264.html

Primăria municipiului Chișinău informează că  în perioada 10-15 martie 2021, inclusiv, activitatea angajaților din cadrul subdiviziunilor structurale municipale va fi organizată în regim special, cu atragerea la serviciu a personalului strict necesar. O dispoziție în acest sens a fost semnată de viceprimarul Ilie Ceban. Măsura a fost luată în temeiul hotărârii nr. 47 din 26.02.2021 a Comisiei naționale extraordinare de sănătate publică și a hotărârii nr. 32 din 27.02.2021 a Comisiei extraordinare de sănătate publică a municipiului Chișinău. Astfel, conducătorii subdiviziunilor din cadrul

Primăria municipiului Chișinău informează că  în perioada 10-15 martie 2021, inclusiv, activitatea angajaților din cadrul subdiviziunilor structurale municipale va fi organizată în regim special, cu atragerea la serviciu a personalului strict necesar.

O dispoziție în acest sens a fost semnată de viceprimarul Ilie Ceban.

Măsura a fost luată în temeiul hotărârii nr. 47 din 26.02.2021 a Comisiei naționale extraordinare de sănătate publică și a hotărârii nr. 32 din 27.02.2021 a Comisiei extraordinare de sănătate publică a municipiului Chișinău.

Astfel, conducătorii subdiviziunilor din cadrul Primăriei Chișinău vor asigura regim special de muncă, prin atragerea la serviciu a personalului strict necesar pentru asigurarea funcționalității, a cărei activitate necesită prezența obligatorie la locul de muncă, inclusiv prin asigurarea muncii de la distanță.

Se recomandă conducătorilor subdiviziunilor structurale din cadrul autorităților locale, întreprinderi municipale, instituții bugetare și cele aflate la autogestiune din subordine, precum și preturilor de sector, asigurarea regimului special de activitate, cu atragerea la serviciu a personalului strict necesar.

Totodată, informăm că accesul tuturor persoanelor în incinta Primăriei municipiului Chișinău, se restricționează, astfel că depunerea cererilor și eliberarea actelor solicitate se va efectua prin intermediul adresei de email: primaria@pmc.md și/sau prin adresă poștală: MD 2012, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 83.  

 

 

10.03.2021

© 2024. Pagina oficială a Municipiului Chișinău. Toate drepturile rezervate. Dezvoltat de Brand.md