Ordinea de zi a şedinţei:
1. Raport cu privire la măsurile întreprinse în domeniu social și de sănătate la nivelul municipiului Chișinău.
Raportor: Boris Gîlca, șef al Direcției generale asistență medicală și socială
2. Raport cu privire la funcționarea taberelor de odihnă pentru elevi și desfășurarea lucrărilor de reparații în școli.
Raportor: Andrei Pavaloi, șef adjunct al Direcției generale educație, tineret și sport
3. Raport cu privire la întreținerea drumurilor publice.
Raportor: Vitalie Mihalache, șef al Direcției generale transport public și căi de comunicație
4. Raport cu privire la executarea lucrărilor de deratizare și dezinsecție în subsolurile blocurilor locative, combaterea ambroziei și a căpușelor în zonele verzi, precum și lucrările de curățare a arborilor și întreținere a bazinelor acvatice și plajelor în sezonul estival.
Raportori: Ion Burdiumov, șef al Direcției generale locativ-comunale și amenajare;
Victoria Covali, administrator interimar al Î.M. „Asociația de gospodărire a spațiilor verzi"
5. Informație cu privire la situația nivelului apei în bazinul râului Nistru și activitatea stației de pompare a apei pentru municipiul Chișinău.
Raportor: Irina Gutnic, director S.A. „Apă - Canal Chișinău"
6. Informație privind evacuarea deșeurilor din municipiul Chișinău.
Raportor: Igor Gârlea, șef al Î.M. Regia „Autosalubritate"
7. Raportul pretorilor cu privire la implementarea proiectelor de amenajare și reabilitare din capitală.
Raportori: pretorii de sector
8. Raport privind ordinea publică în Municipiul Chișinău.
Raportor: Alexei Grosu, șef-adjunct al Direcției de Poliție Chișinău