Şedinţa operativă a serviciilor Primăriei Chişinău

https://new.chisinau.md/index.php/ro/sedinta-operativa-a-serviciilor-primariei-chisinau-20292_243206.html

Primarul general interimar al capitalei, Adrian Talmaci, convoacă pentru ziua de luni, 2 septembrie, 2019, ora 14:00, şedinţa operativă a serviciilor municipale, în Sala de Ședințe a Primăriei Chişinău. Ordinea de zi a şedinţei din 2 septembrie 2019: 1.     Prezentarea informației privind executarea bugetului municipal Chișinău, la situația din 30 august 2019. Raportor: Olesea Pșenițchi, Șef al Direcției generale finanțe 2.   Prezentarea Raportului cu privire la executarea dispoziției nr. 520-d din 26 iulie 2019, privind examinarea vizuală a stării tehnice a clădirilor de menire

Primarul general interimar al capitalei, Adrian Talmaci, convoacă pentru ziua de luni, 2 septembrie, 2019, ora 14:00, şedinţa operativă a serviciilor municipale, în Sala de Ședințe a Primăriei Chişinău.

Ordinea de zi a şedinţei din 2 septembrie 2019:

1.     Prezentarea informației privind executarea bugetului municipal Chișinău, la situația din 30 august 2019.

Raportor: Olesea Pșenițchi,

Șef al Direcției generale finanțe

2.   Prezentarea Raportului cu privire la executarea dispoziției nr. 520-d din 26 iulie 2019, privind examinarea vizuală a stării tehnice a clădirilor de menire socială și a blocurilor de locuit cu mai multe nivele.

Raportori:

Pavel Rusu,

Pretorul sectorului Centru;

Sinilga Școlnic,

Pretorul sectorului Ciocana;

Boris Prepeliță,

Pretorul sectorului Botanica;

Vadim Brînzaniuc,

Pretortul sectorului Buiucani

Vlad Melnic,

Pretorul sectorului, Râșcani

3.   Prezentarea informației cu privire la activitatea Direcției municipale pentru protecția drepturilor copilului în perioada estivală. 

 Raportor: Lucia Caciuc,

Șef interimar al Direcției municipale pentru protecția drepturilor copilului.

4.     Prezentarea informației cu privire la situația încasării impozitului pe bunurile imobiliare.

Raportori: Cristina Vizitiu,

Șef al Direcției de colectare a impozitelor și taxelor locale.

5.     Prezentarea informației cu privire la litigiile de judecată privind încasarea datoriilor pentru arenda funciară.

Raportor: Valeriu Bogdan,

Șef al Direcției asistență juridică

6.     Prezentarea informației cu privire la gestionarea patrimoniului funciar.

Raportor:  Alexei Țurcan,

Șef interimar al Direcției generale arhitectură, urbanism și relații funciare

7.   Prezentarea Raportului privind activitatea Direcției generale economie, reforme și relații patrimoniale în prima jumătate a anului 2019.  

Raportor: Vladimir Iermicioi,

Șef interimar al Direcției generale economie, reforme și relații patrimoniale

8.     Prezentarea Raportului privind executarea lucrărilor de reabilitare a străzilor din municipiul Chișinău.

Raportori: Adrian Boldurescu,

Șef al Direcției generale transport public și căi de comunicație;

Marcel Zastînceanu,

Șef interimar Î.M. ,,Regia Exdrupo''

9.     Menținerea ordinii publice.

Raportor: Marin Garaz, Șef-adjunct interimar al

Direcției de poliție a municipiului Chișinău

10. Situația epidemiologică din municipiul Chișinău.

Raportor: Tatiana Bucearschi,

Șef al Direcției generale asistență

socială și sănătate

 11.    Diverse.

 

 

 

30.08.2019

© 2024. Pagina oficială a Municipiului Chișinău. Toate drepturile rezervate. Dezvoltat de Brand.md