Şedinţa operativă a serviciilor Primăriei Chişinău, desfășurată în regim online

https://new.chisinau.md/index.php/ro/sedinta-operativa-a-serviciilor-primariei-chisinau-desfasurata-in-regim-online-20292_244126.html

Şedinţa operativă a serviciilor Primăriei Chişinău, desfășurată în regim online Primarul general al capitalei, Ion Ceban, convoacă pentru ziua de luni, 15 iunie 2020, ora 08:00, ședința operativă a serviciilor municipale. Ședința se va desfășura prin intermediul platformei de conferințe Zoom.  Sesiunea va fi înregistrată și plasată pe pagina de Facebook a Primăriei Chișinău. Ordinea de zi a şedinţei din 15 iunie 2020: 1.     Raport cu privire la măsurile întreprinse în vederea prevenirii în masă a infecției COVID-19. Raportor:Tatiana Bucearschi, șef al Direcției generale asistență

Şedinţa operativă a serviciilor Primăriei Chişinău, desfășurată în regim online

Primarul general al capitalei, Ion Ceban, convoacă pentru ziua de luni, 15 iunie 2020, ora 08:00, ședința operativă a serviciilor municipale.

Ședința se va desfășura prin intermediul platformei de conferințe Zoom. 

Sesiunea va fi înregistrată și plasată pe pagina de Facebook a Primăriei Chișinău.

Ordinea de zi a şedinţei din 15 iunie 2020:

1.     Raport cu privire la măsurile întreprinse în vederea prevenirii în masă a infecției COVID-19.

Raportor:Tatiana Bucearschi, șef al Direcției generale asistență socială și sănătate

2.     Raportul viceprimarilor de ramură pe domeniile pe care le gestionează.

Raportori:
Angela Cutasevici, viceprimar;
Inga Ionesii, viceprimar;
Ilie Ceban, viceprimar;
Victor Chironda, viceprimar

3.     Raport cu privire la funcționalitatea platformei de sesizări electronice EU.CHISINAU.MD și nivelul de soluționare a cazurilor enunțate.

Raportori: 
Adrian Talmaci, secretar interimar al CMC;
Pretorii de sector

4.     Raport cu privire la elaborarea planurilor de urbanism și amenajare (elaborarea PUZ-urilor, situația construcțiilor ilegale, numărul actelor permisive eliberate sau anulate, pregătirea actelor normative pentru aprobarea CMC).

Raportor: Svetlana Dogotaru, șef al Direcției generale arhitectură, urbanism și relații funciare

5.     Raport privind desfășurarea lucrărilor curente în sectoare, inclusiv demontarea, demolarea, evacuarea construcțiilor și a instalațiilor ilegale, deblocarea străzilor, precum și starea pasajelor subterane.

Raportori:
Pretorii de sector

6.     Raport cu privire la executarea lucrărilor de deratizare și dezinsecție în subsolurile blocurilor locative, combaterea ambroziei și a căpușelor în zonele verzi, precum și lucrările de amenajare a orașului.

Raportori: Serghei Carp, șef al Î.M. „Asociația de gospodărire a spațiilor verzi";
Ion Burdiumov, șef al Direcției generale locativ -comunale și amenajare

7.     Raport privind desfășurarea lucrărilor de reconstrucție a Stației de epurare a apelor reziduale, precum și acțiunile întreprinse în vederea eliminării mirosului.

Raportor: Anatolie Lichii, director interimar al S.A. „Apă - Canal Chișinău"

8.     Ordinea publică.

Raportor: 
Lilian Luca, șef adjunct al Direcției de poliție a municipiului Chișinău

 

 


 

 

13.06.2020

© 2024. Pagina oficială a Municipiului Chișinău. Toate drepturile rezervate. Dezvoltat de Brand.md