Conducerea Primăriei Chișinău, împreună cu reprezentanți ai ambasadelor acreditate în Republica Moldova, au plantat arbori pe aliniamentul stradal din bd. Ștefan cel Mare și Sfânt
Ordinea de zi a ședinței:
1. Informație cu privire la organizarea careului solemn în școli cu ocazia începerii noului an de studii 2024-2025, gradul de pregătire al infrastructurii instituțiilor educaționale, precum și finalizarea activității taberelor de odihnă pentru elevi în sezonul estival 2024.
Raportor: Andrei Pavaloi, șef adjunct al Direcției generale educație, tineret și sport
2. Informație cu privire la organizarea manifestărilor cultural-artistice dedicate Sărbătorii Naționale „Limba Noastră cea Română”.
Raportor: Alina Tabacari, șef al Direcției generale cultură și patrimoniu cultural
3. Informație privind situația din domeniul social și de sănătate la nivelul Municipiului Chișinău.
Raportor: Vladimir Bolocan, șef-adjunct al Direcției generale asistență medicală și socială
4. Informație cu privire la întreținerea drumurilor publice și a proiectelor de infrastructură rutieră din Municipiul Chișinău.
Raportor: Vitalie Mihalache, șef al Direcției generale mobilitate urbană
5. Informație cu privire la implementarea proiectelor pe domeniul locativ-comunal.
Raportor: Ion Burdiumov, șef al Direcției generale locativ-comunale și amenajare
6. Raport cu privire la menținerea ordinii publice în Municipiul Chișinău.
Raportor: Andrei Moroi, șef Secție securitate publică, Direcția de Poliție Mun. Chișinău
7. Raport privind situațiile excepționale în Municipiului Chișinău.
Raportor: Oleg Melnic, șef al Direcției situații excepționale a mun. Chișinău
8. Raportul pretorilor cu privire la implementarea proiectelor municipale inițiate la nivelul sectoarelor.
Raportori: pretorii de sector