Conducerea Primăriei Chișinău, împreună cu reprezentanți ai ambasadelor acreditate în Republica Moldova, au plantat arbori pe aliniamentul stradal din bd. Ștefan cel Mare și Sfânt
Luni, 25 noiembrie 2024, ora 10:00, va avea loc ședința operativă a serviciilor municipale.
Evenimentul se va desfășura în Sala de ședințe a Primăriei Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 83.
Sesiunea va fi înregistrată și plasată pe pagina de Facebook a Primăriei Municipiului Chișinău.
Ordinea de zi a ședinței:
1. Informație cu privire la desfășurarea procesului de învățământ în instituțiile educaționale din municipiul Chișinău.
Raportor: Andrei Pavaloi, șef-adjunct al Direcției generale educație, tineret și sport
2. Informație privind situația din domeniul social și de sănătate la nivelul municipiului Chișinău.
Raportor: Vladimir Bolocan, șef-adjunct al Direcției generale asistență medicală și socială
3. Raport cu privire la întreținerea drumurilor publice din municipiul Chișinău și pregătirea către sezonul rece.
Raportori: Vitalie Mihalache, șef al Direcției generale mobilitate urbană, Sergiu Tomiță, administrator al Regiei „Exdrupo"
4. Informație cu privire la pregatirea gospodăriei locativ comunale către sezonul rece.
Raportori: Ion Burdiumov, șef al Direcției generale locativ-comunale și amenajare, Tudor Gârbu, administrator interimar al Î.M. „Asociația de gospodărire a spațiilor verzi”
5. Raport cu privire la menținerea ordinii publice în municipiul Chișinău.
Raportor: Andrei Moroi, șef Secție securitate publică, Direcția de Poliție Mun. Chișinău
6. Raport privind situațiile excepționale în municipiului Chișinău.
Raportor: Oleg Melnic, șef al Direcției situații excepționale a mun. Chișinău