Pagina oficială a Municipiului Chișinău

Ședința operativă a serviciilor Primăriei Chișinău din 25 noiembrie 2024

   23

Luni, 25 noiembrie 2024, ora 10:00, va avea loc ședința operativă a serviciilor municipale.

Evenimentul se va desfășura în Sala de ședințe a Primăriei Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 83.

Sesiunea va fi înregistrată și plasată pe pagina de Facebook a Primăriei Municipiului Chișinău.

Ordinea de zi a ședinței:

1. Informație cu privire la desfășurarea procesului de învățământ în instituțiile educaționale din municipiul Chișinău. 
Raportor: Andrei Pavaloi, șef-adjunct al Direcției generale educație, tineret și sport

2. Informație privind situația din domeniul social și de sănătate la nivelul municipiului Chișinău. 
Raportor: Vladimir Bolocan, șef-adjunct al Direcției generale asistență medicală și socială 

3. Raport cu privire la întreținerea drumurilor publice din municipiul Chișinău și pregătirea către sezonul rece.
Raportori: Vitalie Mihalache, șef al Direcției generale mobilitate urbană, Sergiu Tomiță, administrator al Regiei „Exdrupo"

4. Informație cu privire la pregatirea gospodăriei locativ comunale către sezonul rece. 
Raportori: Ion Burdiumov, șef al Direcției generale locativ-comunale și amenajare, Tudor Gârbu, administrator interimar al Î.M. „Asociația de gospodărire a spațiilor verzi”

5. Raport cu privire la menținerea ordinii publice în municipiul Chișinău.
Raportor: Andrei Moroi, șef Secție securitate publică, Direcția de Poliție Mun. Chișinău

6. Raport privind situațiile excepționale în municipiului Chișinău.
Raportor: Oleg Melnic, șef al Direcției situații excepționale a mun. Chișinău