a) paşaportul, buletinul de identitate sau adeverinţa de naştere (copie);
b) certificatul de căsătorie (copie);
c) certificatul despre componenţa familiei;
d) certificatul privind stabilirea compensaţiei la locul de trai precedent (în cazul schimbării locului de trai);
e) certificatul privind suprafaţa locuinţei (casei) şi/sau tipul de încălzire şi alte servicii de care beneficiază solicitantul, eliberat de întreprinderea municipală de gestionare a fondului locativ sau de primărie, de cooperativele pentru construcţii de locuinţe, asociaţiile de locatari ai apartamentelor privatizate, de întreprinderile ce au la balanţă fond locativ şi cămine;
f) copia facturii despre plata serviciilor comunale pe ultima lună până la depunerea cererii;
g) extrasul din contul personal sau cartea de imobil;
h) certificatul despre salariu, eliberat de la locul de muncă;
j) alte documente ce confirmă necesitatea acordării ajutorului social şi statutul de familie defavorizată social.
Cererea privind acordarea ajutoarelor sociale pentru plata serviciilor comunale se depune la Direcţia generala locativ-comunală şi amenajare (Întreprinderile de gestionare a fondului locativ) şi Primăriile oraşelor, satelor (comunelor) din componenţa municipiului Chişinău.
Solicitantul poartă răspundere pentru corectitudinea şi veridicitatea datelor incluse în cerere.