Anunţarea concursurilor pentru funcţiile publice vacante

https://new.chisinau.md/ro/anuntarea-concursurilor-pentru-functiile-publice-vacante-20292_241740.html

Primarul general interimar al Chişinăului, Silvia Radu, a declarat astăzi că în perioada imediat următoare administraţia publică locală va anunţa concursuri pentru ocuparea funcţiilor publice vacante, pentru toate poziţiile de conducător al subdiviziunilor Primăriei sau Consiliului care sunt vacante.

Este vorba de 8 funcţii vacante de şefi ai Direcţiilor generale, inclusiv Direcția generală finanțe, Direcția generală transport public și căi de comunicație, Direcția generală comerț, alimentație publică și prestări servicii, Direcția generală educație, tineret și sport, Direcția municipală pentru protecția drepturilor copilului, Direcția generală a Fondului municipal de susținere socială a populației şi Direcția agricultură și alimentație. De asemenea, funcţia de şef al Direcției generale economie, reforme și relații patrimoniale este temporar vacantă. În acest moment, funcţiile de conducători ai subdiviziunilor respective se asigură prin interimat.

În cazul ocupării acestor funcții prin concurs, funcționarii ce asigură interimatul vor reveni în funcțiile de bază exercitate anterior.

În acelaşi timp, conducătorii mai multor întreprinderi municipale activează în baza
contractelor individuale de muncă încheiate pe o perioadă determinată, care expiră în timpul apropiat. În cazul dat, ne referim la managerii ÎM Regia „EXDRUPO", ÎM „Centrul de găzduire și orientare pentru persoanele fără domiciliu stabil", ÎMGFL nr. 7, ÎM „Regia Autosalubritate", ÎM „Regia transport electric Chișinău" şi ÎM Reţele electrice de iluminat „Lumteh".

Primarul interimar Silvia Radu le-a solicitat conducătorilor întreprinderilor municipale respective un raport de activitate. De asemenea, pentru aceste posturi va fi organizată procedura de selecţie, după terminarea perioadei de mandat.

26.12.2017

© 2024. Pagina oficială a Municipiului Chișinău. Toate drepturile rezervate. Dezvoltat de Brand.md