Concurs prin cererea ofertei de preţ, DMPDC

https://new.chisinau.md/ro/concurs-prin-cererea-ofertei-de-pret-dmpdc-20373_264580.html

Direcţia municipală pentru protecţia drepturilor copilului anunţă concurs pentru achiziţionarea produselor alimentare pentru următoarele 6 luni ale anului 2011(iulie-decembrie 2011), în scopul alimentării copiilor aflaţi în Centrele de plasament.

Direcţia municipală pentru protecţia drepturilor copilului anunţă un concurs pentru achiziţionarea produselor alimentare pentru următoarele 6 luni ale anului 2011 (iulie-decembrie 2011), în scopul alimentării copiilor aflaţi în Centrele de plasament pe următoarele adrese:

1. Centrul de plasament de tip familial "Small Group Homes" , str. Soroceanu 73;

2. Centrul de reabilitare sociala a copiilor "Casa Gavrochi", str.Dimo 11/5;

3. Centrul pentru copilarie adolescenta si familie "PRO.DO.C.S", str. Grenoble 163/5.
Ofertele  de participare la concurs se primesc până pe 21.07.2011, ora 14:00.
Participanţii la concurs sunt rugaţi să se informeze despre condiţiile şi termenele de participare.

CAIET DE SARCINI

 1. Denumerea beneficiarului de stat:  Direcţia Municipală pentru Protecţia Drepturilor Copilului

2. Organizatorul procedurii de achiziţie:  Direcţia Municipală pentru Protecţia Drepturilor Copilului

3. Obiectul achiziţiilor: Achiziţionarea  produselor alimentare conform necesităţilor centrelor de plasament din subordinea DMPDC, Small Group Homes, Casa Gavroche, Centrul Prodocs

 

Specificarea  produselor alimentare
necesare  pentru alimentarea copiilor din Centrele de Plasament  pentru   anul 2011(5 luni)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

N/o

Denumirea mărfii

 Unitatea de masura

Produse necesare 6 luni

 

Lotul nr.1 (Piine si produse de panificare)

 

1

Piine "Franzeluta"(0,5 kg,sura)

buc.

2250

2

Piine "Franzeluta"(0,5 kg,alba)

buc

         1500

3

Chifle (100gr)

buc

1000

4

Biscuiti (cu magiun,urechiuse,cruasane)

kg

100

5

Biscuiţi Franzeluţa

kg

100

6

Turte dulci "Franzeluta"

kg

75

8

Bomboane(acadele)Bucuria

kg

50

9

Covrigei "Franzeluta"

kg

150

10

Macaroane în asortiment de calitate superioară (Băneasa1-5kg)

kg

75

11

Crupe de griu (calit.super.1kg)

kg

200

12

Fulgi de ovas(cal.super.0,450g

kg

63

13

Orez (calit.super.alb,lunguet)

kg

75

14

Mazăre uscata jumatati 1 kg.

kg

200

15

Gris (Bunetto,amb.1 kg)

kg

75

16

Făina de griu(Baneasa,amb.2kg)

kg

300

17

Făina de porumb(Baneas.1 kg)

kg

125

18

Salam fiert Pegas,Doctors.Molocin

kg

150

19

Crenvuşti,  Pegas

kg

200

20

Carne Găină(găini ambalate de Floreni)

kg

1500

21

Ficat de pui

kg

75

22

Peşte hec (fara cap)

kg

175

23

Carne de vită

kg

100

24

Oua dietetice

buc

2000

25

Napoletane Bucuria asort.

kg

50

26

Halva

kg

14

27

Miusli (cereale pentru terci

kg

50

28

Stafide

kg

2

29

Bomboane (ciocolate)Bucuria

kg

25

30

Otet st,1 l

litri

48

 

Lotul nr.2 (Produse  conservate, zahar, sare)

 

N/o

Denumirea mărfii

 Unitatea de masura

Produse necesare 6 luni

1

Mazare conservată cal.super.0,75 L"Natur fruct"

Borc 0.750 gr

275

2

Magiun in asortiment 0,7 l"Stamcom"Ciadir-Lunga

borc.0.700 gr

125

3

Tomat din rosii bor.0,750gr "Natur fruct"Cosnita, Dubasari

Borc 0,700 gr

100

4

Frunze de dafin

pac

125

5

Sare iodată

kg

50

6

Sodă de mincare

pac

25

7

Piper  negru(praf,boabe)

pac

100

8

Miere artific bor.0,380-0,480 gr

borc

100

9

Sare de lamie 20gr.

pac

50

10

Jeleu brichete de 250 gr

pac

300

11

Drojdie uscate pac.5-10gr

pac (kg)

25

12

Ceai in asort.Acbar pac.2 gr

buc

21750

13

Cacao-pac.300-500 gr

pac

16

14

Fructe uscate

Kg

250

15

Prune pentru iarnă

kg

260

 

Lotul nr.3 (Legume conservate, suc)

 

N/o

Denumirea mărfii

 Unitatea de masura

Produse necesare 6 luni

1

Legume conservate asortim.borc 0,750l "Natur fruct"Cosnita, Dubasari

borc.  0,7 l.

1000

2

Suc borc.3l  "Stamcom"Ciadir-Lunga

borc. 3 litri

1750

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lotul nr.4(Fructe si legume sezoniere) 

N/o

Denumirea mărfii

 Unit.de masura

Produse necesare 6 luni

1

Varza

kg

875

2

Morcov

kg

         400

3

Ceapă

kg

575

4

Cartofi

kg

1500

5

Sfecla rosie

kg

275

6

Fructe proaspete (mere, persici, coacază, zmeură)

kg

1500

7

Rosii la sezon

kg

875

8

Bastanei la sezon

kg

250

9

Castraveti proaspeti

kg

475

10

Ardei dulce

kg

500

11

Vinete

kg

100

12

Lamie

kg

100

13

Fasole

kg

125

14

Usturoi

kg

58

15

Verdeata pentru conserve

kg

25

16

Harbuz

kg

200

17

Zamos

kg

150

 

 4. Scopul achiziţiei constă în  - Achizitionarea  produselor alimentare conform necesitatilor centrelor de plasament din subordinea DMPDC, Small Group Homes, Casa Gavroche, Centrul Prodocs

 5. Informaţie financiară: Bugetul de Stat

  • Sursa de finanţare - bugetară

6. Termenul şi condiţiile efectuarii lucrărilor  -  6(şase) luni, pentru lotul nr. 2 "Fructe şi legume sezoniere " - necesitatea aprovizionării este pentru trei luni de zile (la pret sezonier)

7. Modul de prezentare a ofertelor:

  • ofertele se prezintă în limba de stat, cu specificarea clară a preturilor oferite in perioada solicitată;
  • preţul produselor se indică în lei MD, concret la tipul de produs solicitat în specificaţie;
  • oferta trebuie să conţină răspunsuri la toate întrebările expuse în solicitare, cu semnătura şi ştampila pe fiecare filă a acesteia;
  • se prezintă lista documentelor după cum urmează:

-         Certificatul de înregistrare al întreprinderii emis de către Camera Înregistrării de Stat. ;

-         Licenţa şi copia la aceasta;

-         Autorizaţia sanitară a unităţii de transport pentru marfa ce urmează a fi distribuită ulterior;

-         Copia Certificatul sanitar al conducatorului auto;

-         Contract de arendă cu unitatea de transport auto în cazul arendării acesteia,

-         Certificat eliberat de inspectoratul fiscal teritorial privind lipsa datoriilor la buget, pentru ultimii 2 ani;

-          Informaţii generale despre ofertant (sediul ofertantului şi al filialelor acestuia) 

-         Situaţia financiară  (pe  baza datelor din ultimul bilanţ);

-         preţul produselor indicat in ofertă include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie un pret fix pe toată perioada de executare a contractului ca cel mai mic preţ de pe piaţă;

  • preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziţie.

8. Evaluarea ofertelor va avea loc pe data de "21" iulie  2011, orele 15:00

9. Oferta se prezintă pînă pe 21 iulie 2011, ora 14:00 pe adresa mun.Chişinău, str. Al. Vlăhuţă, 3;

10. Oferta este valabilă 30 de zile de la data  limită de depunere a ofertei;

11.Ofertele pot fi primite de la curier sau prin poştă, dar nu mai tîrziu de termenul limită de prezentare a ofertelor.

12. Se specifică data cînd ofertanţii fac cunoştinţă cu rezultatul luării deciziei  luate în scopul încheierii contractelor de aprovizionare cu produse alimentare 27.07.2011.

14. Modul de întocmire a ofertelor:

  • fiecare pagină a ofertei trebuie să fie ştampilată şi semnată de conducătorul ofertantului;
  • Ofertele se prezintă în2exemplare, original şi copie, în plicuri sigilate diferite. Plicul cu "originalul" ofertei şi plicul cu "copia" ofertei vor fi sigilate într-un plic adăugător.

15. Oferta cîştigătoare se va aprecia conform   criteriului - cel mai mic preţ şi corespunderea cerinţelor suplimentare.

17. Înştiinţarea privind determinarea câştigătorului se expediază în termen de 3 zile de la data aprobării rezultatelor evaluării de către investitor

18. Condiţiile de contractare:

   ·      contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul cîştigător în termen de 5 zile de la data determinării ofertei cîştigătoare;

  • modelul contractului de achiziţie si condiţiile de contractare se anexează la caietul de sarcini;

19. Relaţii de contact: 22-30-74

 

 

 

 

 

 

 

 

19.07.2011

© 2024. Pagina oficială a Municipiului Chișinău. Toate drepturile rezervate. Dezvoltat de Brand.md