Direcția Generală Cultură și Patrimoniu Cultural informează că termenul-limită pentru depunerea cererilor/demersurilor privind solicitarea de a susține financiar proiectele culturale pentru anul 2023 a fost extins până la data de 10 noiembrie, a. c.
Cei interesați de o abordare corectă și respectuoasă în relațiile de colaborare, pot înainta solicitările la sediul Direcției Generale Cultură și Patrimoniu Cultural a Primăriei Municipiului Chișinău, str. București, 68, etajul 6, bir. 601 sau pe adresa electronică: directia.cultura@pmc.md.
Pachetul de acte trebuie să conțină următoarele compartimente:
1. Demersul sau nota informativă înaintat de persoane fizice și/sau juridice în vederea susținerii financiare, cu menționarea obiectivelor proiectului și impactul cultural al acestuia;
2. Regulamentul de organizare al proiectului cultural (schiță);
3. Devizul de cheltuieli necesar pentru identificarea cuantumului cotei-părți de participare financiară a Direcției Generală Cultură și Patrimoniu Cultural a Primăriei municipiului Chișinău
Administrația Direcției Generală Cultură și Patrimoniu Cultural a Primăriei municipiului Chișinău, persoană de contact - Gabriela Rusu, specialist principal, tel: 060334396; email:directia.cultura@pmc.md; (bir. 601).