Primăria Chişinău trece la sistemul de gestionare electronică a documentelor

https://new.chisinau.md/ro/primaria-chisinau-trece-la-sistemul-de-gestionare-electronica-a-documentelor-20292_238496.html

Începând cu data de 15 martie a.c., aparatul Primăriei Chişinău şi preturile de sector trec la sistemul de gestionare electronică a documentelor şi a fluxurilor de lucru. Astfel, administraţia municipală începe procesul de tranziţie spre sistemul de e-guvernare, fiind prima administraţie locală din R. Moldova care implementează un asemenea sistem.

Începând cu data de 15 martie a.c., aparatul Primăriei Chişinău şi preturile de sector trec la sistemul de gestionare electronică a documentelor şi a fluxurilor de lucru. Astfel, administraţia municipală începe procesul de tranziţie spre sistemul de e-guvernare, fiind prima administraţie locală din R. Moldova care implementează un asemenea sistem. 

Proiectul a fost realizat în colaborare cu PNUD-Moldova, cu asistenţă financiară din partea Guvernului României şi Fundaţiei Soros-Moldova. Costul total al proiectului este 200 mii dolari SUA, resurse care au fost direcţionate pentru dotarea tehnică, analiza detaliată a fluxurilor existente de documente, elaborarea şi configurarea sistemului soft şi deservirea tehnică a sistemului. Elaborarea şi implementarea soluţiei informatice de gestiune electronică a documentelor în cadrul Primăriei Chişinău şi Preturilor de sector a fost efectuată de către SIVECO România SA, , compania fiind selectată în urma unei licitaţii internaţionale organizate de PNUD-Moldova.

Sistemul de gestiune electronică a documentelor şi fluxurilor de lucru reprezintă un instrument complet de gestiune a documentelor, registratură electronică şi arhivă electronică, care va asigura în mod special:

-         crearea unui sistem informaţional unic în cadrul Primăriei municipiului Chişinău şi Preturilor de sector;

-         asigurarea precondiţiilor informatice pentru implementarea în Primăria municipiului a standardelor de calitate internaţională de management (ISO 9001);

-         monitorizarea electronică a modului de examinare a scrisorilor, dar şi a termenilor de executare a dispoziţiilor şi deciziilor emise de primarul general şi Consiliul municipal Chişinău;

-         trecerea tuturor registrelor de circulaţie a documentaţiei în cadrul Primăriei municipiului Chişinău în format electronic;

-         integrarea registrelor electronice ale Primăriei cu site-ul Primăriei municipiului Chişinău (http://www.chisinau.md/), astfel încât cetăţenii şi agenţii economici vor putea afla on-line stadiul cererilor depuse la Primărie, în baza numărului de înregistrare.

Direcţia Relaţii Publice,
Primăria mun. Chişinău

 

14.03.2011

© 2024. Pagina oficială a Municipiului Chișinău. Toate drepturile rezervate. Dezvoltat de Brand.md