Ordinea de zi a şedinţei:
1. Raport cu privire la măsurile întreprinse în domeniu social și de sănătate la nivelul municipiului Chișinău.
Raportor: Boris Gîlca, șef al Direcției generale asistență medicală și socială
2. Raport cu privire la funcționarea taberelor de odihnă pentru elevi și inițierea reparațiilor în școli. Inofrmație privind reprația și achizționarea echipamentelor în instituțiile educaționale din gestiunea Direcției cultură.
Raportori: Andrei Pavaloi, șef adjunct al Direcției generale educație, tineret și sport;
Valentina Volontir, șef al Direcției cultură
3. Raport cu privire la întreținerea drumurilor publice.
Raportor: Vitalie Mihalache, șef al Direcției generale transport public și căi de comunicație
4. Raport cu privire la executarea lucrărilor de deratizare și dezinsecție în subsolurile blocurilor locative, combaterea ambroziei și a căpușelor în zonele verzi, precum și lucrările de curățare a arborilor și întreținere a bazinelor acvatice și plajelor în sezonul estival.
Raportori: Ion Burdiumov, șef al Direcției generale locativ-comunale și amenajare;
Camelia Albu, șef-adjunct al Î.M. „Asociația de gospodărire a spațiilor verzi";
5. Raportul pretorilor cu privire la implementarea proiectelor de amenajare și reabilitare din capitală.
Raportori: pretorii de sector
6. Raport privind ordinea publică în Municipiul Chișinău.
Raport: Alexei Grosu, șef adjunct al Direcției de Poliție Chișinău