Primarul general interimar al Chişinăului, Silvia Radu, convoacă, pentru ziua de luni, 11 decembrie 2017, ora 8.30, şedinţa operativă a serviciilor municipale, în Sala Rotundă a Primăriei.
Ordinea de zi a şedinţei din 11 decembrie 2017:
1. Trecerea în revistă a Procesului - verbal al şedinţei din 04.12.2017;
Raportor: Silvia Radu,
Primar general interimar al municipiului Chişinău
a) Restabilirea învelişului asfaltic în urma surpării de pământ de pe str. Burebista, 36;
Responsabil: Vitalie Butucel, şef interimar al Direcţiei generale transport public şi căi de comunicaţie
b) Prezentarea notei informative cu privire la accidentele rutiere pe trecerile de pietoni.
Raportor: Silviu Mușuc, Șef-adjunct al Direcției de Poliție a municipiului Chișinău
2. Menţinerea ordinii publice;
Raportori: Silviu Muşuc,
Şef-adjunct al Direcţiei de Poliţie a municipiului Chişinău
3. Situaţia epidemiologică din municipiul Chişinău;
Raportori: Mihai Moldovanu,
Şef al Direcţiei sănătăţii
4. Situaţia privind starea ascensoarelor din oraşul Chişinău;
Raportor: Ion Stanciu,
Director al ÎM „Liftservice"
5. Diverse.