Primarul general interimar al Chişinăului, Silvia Radu, convoacă, pentru ziua de luni, 18 decembrie 2017, ora 8.30, şedinţa operativă a serviciilor municipale, în Sala Rotundă a Primăriei.
Ordinea de zi a şedinţei din 18 decembrie 2017:
1. Prezentarea rezultatelor anchetei de serviciu privind achiziţionarea bradului de Crăciun.
Raportor: Silvia Radu,
Primar general interimar al municipiului Chişinău
2. Trecerea în revistă a Procesului - verbal al şedinţei din 11.12.2017;
Raportor: Silvia Radu,
Primar general interimar al municipiului Chişinău
3. Menţinerea ordinii publice;
Raportoi: Silviu Muşuc,
Şef-adjunct al Direcţiei de Poliţie a municipiului Chişinău
4. Situaţia epidemiologică din municipiul Chişinău;
Raportor: Mihai Moldovanu, Şef al Direcţiei sănătăţii
5. Prezentarea raportului privind soluțiile pentru persoanele fără adăpost pe perioada rece a anului;
Raportor: Ruslan Codreanu,
Viceprimar al municipiului Chişinău
6. Situaţia privind pieţele agricole din municipiul Chişinău;
Raportor: Marcel Zambiţchi,
Şef al Direcţiei generale comerţ, alimentaţie publică şi prestări servicii
7. Diverse.