Primarul general interimar al Chişinăului, Silvia Radu, convoacă, pentru ziua de luni, 22 ianuarie 2018, ora 8.30, şedinţa operativă a serviciilor municipale, în Sala Rotundă a Primăriei.
Ordinea de zi a şedinţei din 22 ianuarie 2018:
1. Prezentarea raportului cu privire la situaţia excepţională pe perioada 17 - 19 ianuarie 2018.
Raportor: Oleg Caraman, responsabil pentru organizarea activităţii şi gestiunea punctului de dirijare în situaţii excepţionale în format restrâns
2. Trecerea în revistă a Procesului - verbal al şedinţei operative din 15.01.2018;
Raportor: Silvia Radu,
Primar general interimar al municipiului Chişinău
3. Menţinerea ordinii publice;
Raportor: Silviu Muşuc,
Şef-adjunct al Direcţiei de Poliţie a municipiului Chişinău
4. Situaţia epidemiologică din municipiul Chişinău;
Raportor: Mihai Moldovanu, Şef al Direcţiei sănătăţii
5. Situaţia privind locuinţele sociale:
Raportor: Petru Gontea,
Şef-adjunct al Direcţiei generale locativ-comunale şi amenajare
6. Diverse.