Primarul general interimar al Chişinăului, Silvia Radu, convoacă, pentru ziua de luni, 19 februarie 2018, ora 08:30, şedinţa operativă a serviciilor municipale, în Sala Rotundă a Primăriei.
Ordinea de zi a şedinţei din 19 februarie 2018:
1. Menţinerea ordinii publice;
Raportor: Silviu Muşuc,
Şef-adjunct al Direcţiei de Poliţie a municipiului Chişinău
2. Trecerea în revistă a Procesului - verbal al şedinţei operative din 12.02.2018;
Raportor: Silvia Radu,
Primar general interimar al municipiului Chişinău
3. Situaţia epidemiologică din municipiul Chişinău;
Raportor: Irina Banova,
Şef-adjunct al Direcţiei generale asistenţă socială
4. Accesul autospecialelor de intervenție la incendiu către blocurile de locuit din municipiul Chişinău.
Raportor: Vitalie Grabovschi,
Șef al Direcţiei situații excepționale a mun. Chișinău
5. Prezentarea informației privind situația piețelor agroalimentare și a târgurilor de pe teritoriul municipiului Chişinău.
Raportor: Marcel Zambițchi,
Șef interimar al Direcţiei generale comerț, alimentație publică și prestări servicii
6. Prezentarea raportului privind implementarea proiectului „Bugetul Civil - 2017" și lansarea proiectului pentru anul bugetar 2018.
Raportor: Vadim Brînzaniuc,
Șef al Direcţiei relații publice
7. Diverse.