Ordinea de zi a şedinţei din 20 decembrie 2021:
1. Raport cu privire la măsurile întreprinse în vederea prevenirii infecției COVID-19 în rândul populației municipiului Chișinău.
Raportor: Boris Gîlca, șef interimar al Direcției generale asistență medicală și socială
2. Raport cu privire la desfășurarea procesului educațional în cadrul instituțiilor de învățământ general din municipiu.
Raportor: Andrei Pavaloi, șef adjunct al Direcției generale educație, tineret și sport
3. Raport cu privire la întreținerea drumurilor publice.
Raportor: Vitalie Mihalache, șef interimar al Direcției generale transport public și căi de comunicație
4. Raport cu privire la pregătirea serviciilor municipale către sezonul iarnă 2021-2022.
Raportori:
⁃ Vitalie Mihalache, șef interimar al Direcției generale transport public și căi de comunicație;
⁃ Ion Burdiumov, șef al Dirercției generale locativ-comunale și amenajare
5. Raport privind realizarea proiectelor din sectoarele capitalei.
Raportori: Pretorii de sector