Ordinea de zi a ședinței:
1. Informație cu privire la reluarea procesului de învățământ în instituțiile educaționale din Municipiul Chișinău, după revenirea elevilor din vacanța de toamnă.
Raportor: Andrei Pavaloi, șef-adjunct al Direcției generale educație, tineret și sport
2. Informație privind situația din domeniul social la nivelul Municipiului Chișinău.
Raportor: Vladimir Bolocan, șef-adjunct al Direcției generale asistență medicală și socială
3. Informație cu privire la implementarea proiectelor destinate tinerilor de către Centrul Municipal de Tineret Chișinău.
Raportor: Petru Grecu, director al Centrului Municipal de Tineret Chișinău
4. Raport cu privire la întreținerea drumurilor publice din Municipiul Chișinău.
Raportor: Vitalie Mihalache, șef al Direcției generale mobilitate urbană
5. Raport cu privire la desfășurarea Campaniei de salubrizare de toamnă în orașul Chișinău.
Raportori: Ion Burdiumov, șef al Direcției generale locativ-comunale și amenajare, Tudor Gârbu, administrator interimar al Î.M. „Asociația de gospodărire a spațiilor verzi”
6. Raport cu privire la menținerea ordinii publice în Municipiul Chișinău.
Raportor: Andrei Moroi, șef Secție securitate publică, Direcția de Poliție Mun. Chișinău
7. Raport privind situațiile excepționale în Municipiului Chișinău.
Raportor: Oleg Melnic, șef al Direcției situații excepționale a mun. Chișinău