Direcţia asistenţă juridică a Primăriei şi Direcţia generală arhitectură, urbanism şi relaţii funciare organizează luni, 27 mai 2019, ora 17:30, o şedinţă publică de prezentare a proiectului de decizie a Consiliului municipal Chişinău „Despre aplicarea prevederilor Legii nr. 133/2018 vizând încheierea contractelor de superficie şi locaţiune a terenurilor municipale". Sunt invitați consilierii municipali, reprezentanţi ai Cancelariei de Stat, ai Ministerului Finanţelor, asociaţiile profesionale, reprezentanți ai mediului academic, experţi şi ONG-uri de profil, persoane interesate etc.
Evenimentul va avea loc în Sala de şedinţe a Consiliului municipal Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt, 83, etajul II.
Proiectul de decizie este expus consultării publice, începând cu 02.05.2019 şi poate fi accesat la adresa:
Pentru suplinirea locurilor disponibile (în limita salii de şedinţe), persoanele interesate, reprezentanți ai societăţii civile, asociaţiile profesionale, mediul academic şi experţii, îşi vor anunţa prezenţa în prealabil, până luni, 27 mai 2019, ora 13.00, prin expedierea notificării în acest sens, la adresa de email: directiafunciara@pmc.md.
Propunerile şi recomandările pe marginea proiectului de decizie pot fi expediate până pe data de 27 mai 2019, ora 17.00, pe adresa: directiafunciara@pmc.md.