Soluționarea sesizărilor expediate pe platforma EU.CHISINAU.md, în semestrul I al anului 2022

https://new.chisinau.md/ro/solutionarea-sesizarilor-expediate-pe-platforma-euchisinaumd-in-semestrul-i-al-20292_247303.html

Primăria Municipiului Chișinău informează că în primul semestrul al anului 2022, de către cetățeni, pe Platforma EU.CHISINAU.md, au fost depuse 1505 sesizări de soluționare a problemelor curente din capitală. Problemele raportate de orășeni sunt pe diverse domeniu, iar din acest considerent termenul de soluționare variază în dependență de caz.

Din numărul total de sesizări raportate au fost soluționate 373 de probleme, iar în lucru se află 525, alte 188 au fost respinse, restul solicitărilor fiind preluate spre examinare.

În perioada de referință, de către subdiviziunilor structurale ale municipalității au fost recepționate sesizări pe toate cele 10 categorii disponibile: parcuri, scuaruri și spații verzi; drumuri, gropi şi semne rutiere;  salubrizare; iluminare şi semafoare; construcţii neautorizate; câinii maidanezi etc.

Un raport în acest sens a fost prezentat luni, în cadrul ședinței operative săptămânale, de către Adrian Talmaci, secretar interimar al Consiliului municipal Chișinău.

Potrivit oficialului cele mai multe probleme au fost raportate în sectorul Râșcani al capitalei – 414 de sesizări; sectorul Botanica – 363 de sesizări, sectorul Centru – 287 de sesizări; sectorul Buiucani – 194 de probleme; sectorul Ciocana – 247 de probleme.

De asemenea, pe domeniile de activitate, în procesul de soluționare a problemelor sunt implicate următoarele subdiviziuni municipale:

-         Direcția generală locativ - comunală și amenajare - 144 sesizări;

-         Direcția generală transport public și căi de comunicație - 373 de sesizări; 

-         Î.M. Regia Exploatare a Drumurilor și Podurilor ,,Exdrupo” - 64 de sesizări;

-         Î. M. „Asociaţia de gospodărire a spaţiilor verzi” - 111 sesizări;

-         Î. M. Regia ,,LUMTEH” - 130 de sesizări;

-         Î. M. Regia „Auosalubritate” - 5 sesizări;

-         S.A. ,,Apă-Canal Chișinău” - 25 de sesizări.

-         Restul problemelor sunt monitorizate și examinate de către Preturile de sector.

De la lansarea Platformei EU.CHISINAU.md până în prezent au fost înregistrate în total un număr de 11702 sesizări. Din numărul total al sesizărilor semnalate, au fost soluționate 6497.

E de menționat că platforma EU.CHISINAU.md pune la dispoziția cetățenilor 10 categorii de probleme ce ar putea fi raportate în scopul soluționării de către autoritatea publică locală Chișinău.

30.05.2022

© 2024. Pagina oficială a Municipiului Chișinău. Toate drepturile rezervate. Dezvoltat de Brand.md