Pagina oficială a Municipiului Chișinău

Ședința operativă a serviciilor Primăriei Chișinău din 11 noiembrie 2024

   360

Luni, 11 noiembrie 2024, ora 11:00, va avea loc ședința operativă a serviciilor municipale.

Evenimentul se va desfășura în Sala de ședințe a Primăriei Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 83.

Sesiunea va fi înregistrată și plasată pe pagina de Facebook a Primăriei Municipiului Chișinău.

Ordinea de zi a ședinței:

1. Informație cu privire la reluarea procesului de învățământ în instituțiile educaționale din Municipiul Chișinău, după revenirea elevilor din vacanța de toamnă. 
Raportor: Andrei Pavaloi, șef-adjunct al Direcției generale educație, tineret și sport

2. Informație privind situația din domeniul social la nivelul Municipiului Chișinău. 
Raportor: Vladimir Bolocan, șef-adjunct al Direcției generale asistență medicală și socială 

3. Raport cu privire la întreținerea drumurilor publice din Municipiul Chișinău. 
Raportor: Vitalie Mihalache, șef al Direcției generale mobilitate urbană

4. Raport cu privire la desfășurarea Campaniei de salubrizare de toamnă și plantare a arborilor în orașul Chișinău. 
Raportori: Ion Burdiumov, șef al Direcției generale locativ-comunale și amenajare, Tudor Gârbu, administrator interimar al Î.M. „Asociația de gospodărire a spațiilor verzi”

5. Informație cu privire dezvoltarea sistemului de gestionare a deșeurilor solide în municipiul Chișinău.
Raportor: Igor Gîrlea, șef interimar al Î.M. regia „Autosalubritate” 

6. Raport cu privire la menținerea ordinii publice în Municipiul Chișinău.
Raportor: Andrei Moroi, șef Secție securitate publică, Direcția de Poliție Mun. Chișinău

7. Raport privind situațiile excepționale în Municipiului Chișinău.
Raportor: Oleg Melnic, șef al Direcției situații excepționale a mun. Chișinău