• Prima
  • /
  • Procesul decizional
  • /
  • Masa rotundă privind procedura de achiziții publice în cadrul structurilor municipale
Remis spre consultare publică

Masa rotundă privind procedura de achiziții publice în cadrul structurilor municipale

Data publicării: 09.02.2018 08:00

Etape

09.02.2018 08:00 Masa rotundă privind procedura de achiziții publice în cadrul structurilor municipale

Marți, 13 februarie 2018, ora 15:30, în Sala de ședințe a Primăriei Chișinău, va avea loc masă rotundă privind procedura de achiziții publice în cadrul structurilor municipale. În cadrul întrunirii va fi discutat modul de implementare a Deciziei Consiliului municipal Chișinău nr. 15/8 din 22.12.2017 "Cu privire la obligarea entităților publice subordonate Primăriei și Consiliului municipal Chișinău de a efectua achizițiile publice de mică valoare prin intermediul noului sistem de achiziții publice electronice - Mtender".

La eveniment sunt invitați reprezentanții grupurilor de lucru privind achizițiile publice din cadrul subdiviziunilor subordonate Consiliului municipal Chișinău.

Decizia CMC nr. 15/8 din 22.12.2017

 

Marți, 13 februarie 2018, ora 15:30, în Sala de ședințe a Primăriei Chișinău, va avea loc masă rotundă privind procedura de achiziții publice în cadrul structurilor municipale. În cadrul întrunirii va fi discutat modul de implementare a Deciziei Consiliului municipal Chișinău nr. 15/8 din 22.12.2017 "Cu privire la obligarea entităților publice subordonate Primăriei și Consiliului municipal Chișinău de a efectua achizițiile publice de mică valoare prin intermediul noului sistem de achiziții publice electronice - Mtender".

La eveniment sunt invitați reprezentanții grupurilor de lucru privind achizițiile publice din cadrul subdiviziunilor subordonate Consiliului municipal Chișinău.

Decizia CMC nr. 15/8 din 22.12.2017