Conducerea Primăriei Chișinău, împreună cu reprezentanți ai ambasadelor acreditate în Republica Moldova, au plantat arbori pe aliniamentul stradal din bd. Ștefan cel Mare și Sfânt
Ordinea de zi a ședinței din 19 august 2024:
1. Informație cu privire pregătirea instituțiilor de învățământ către noul an școlar. 2024-2025.
Raportor: Andrei Pavaloi, șef-adjunct al Direcției generale educație, tineret și sport
2. Informație privind situația din domeniul social și de sănătate la nivelul Municipiului Chișinău.
Raportori: Vladimir Bolocan, șef-adjunct al Direcției generale asistență medicală și socială
3. Informație cu privire la întreținerea drumurilor publice și a proiectelor de infrastructură rutieră din Municipiul Chișinău.
Raportor: Vitalie Mihalache, șef al Direcției generale mobilitate urbană
4. Raport privind menținerea ordinii publice în Municipiul Chișinău.
Raportor: Andrei Moroi, șef Secție securitate publică, Direcția de Poliție Mun. Chișinău
5. Raport privind situațiile excepționale în Municipiului Chișinău.
Raportor: Oleg Melnic, șef al Direcției situații excepționale a mun. Chișinău
6. Raportul pretorilor cu privire la implementarea proiectelor municipale inițiate la nivelul sectoarelor.
Raportori: pretorii de sector