Cetățenii cu venituri mici sunt îndemnați să depună cereri pentru compensații la plata agentului termic până la 28 noiembrie 2024
Primarul general Ion Ceban convoacă pentru ziua de luni, 23 noiembrie 2020, ora 08:30, ședința operativă a serviciilor municipale.
Ședința se va desfășura prin intermediul platformei de conferințe Zoom.
Sesiunea va fi înregistrată și plasată pe pagina de Facebook a Primăriei Chișinău.
Ordinea de zi a şedinţei din 23 noiembrie 2020:
1. Raport cu privire la măsurile întreprinse în vederea prevenirii infecției COVID-19 în rândul populației municipiului Chișinău.
Raportor: Tatiana Bucearschi, șef al Direcției generale asistență socială și sănătate
2. Raport cu privire la menținerea ordinii publice.
Raportor: Lilian Luca, Șef adjunct al Direcției de Poliție a mun. Chișinău
3. Raport cu privire prezentarea planurilor de acțiuni privind intervenția serviciilor municipale pe vreme de ninsoare și lapoviță.
Raportori:
Sergiu Tomiță, administrator al Î.M. Regia „Exdrupo";
Ion Burdiumov, șef al Direcției generale locativ -comunale;
Serghei Carp, șef al Î.M. Asociația de gospodărire a spațiilor verzi
4. Raportul viceprimarilor de ramură pe domeniile pe care le gestionează.
Raportori: Angela Cutasevici, viceprimar;
Inga Ionesii, viceprimar;
Ilie Ceban, viceprimar;
Victor Chironda, viceprimar
5. Raport cu privire la rezultatele lucrărilor de curățare a canalizării pluviale și grilajelor de captare a apelor.
Raportor: Sergiu Tomiță, administrator al Î.M. Regia „Exdrupo"
6. Raport privind situația de la Stația de epurare a apelor reziduale.
Raportor: Anatolie Lichii, director interimar al S.A. „Apă - Canal Chișinău"
7. Raport cu privire la desfășurarea lucrărilor de curățare și plantare a arborilor în capitală.
Raportor: Serghei Carp, șef al Î.M. „Asociația de gospodărire a spațiilor verzi