Conducerea Primăriei Chișinău, împreună cu reprezentanți ai ambasadelor acreditate în Republica Moldova, au plantat arbori pe aliniamentul stradal din bd. Ștefan cel Mare și Sfânt
Primarul general, Ion Ceban, convoacă pentru ziua de luni, 25 ianuarie 2021, ora 08:30, ședința operativă a serviciilor municipale.
Ședința se va desfășura prin intermediul platformei de conferințe Zoom.
Sesiunea va fi înregistrată și plasată pe pagina de Facebook a Primăriei Chișinău.
Ordinea de zi a şedinţei din 25 ianuarie 2021:
1. Raport cu privire la măsurile întreprinse în vederea prevenirii infecției COVID-19 în rândul populației municipiului Chișinău.
Raportor: Tatiana Bucearschi, șef al Direcției generale asistență socială și sănătate
2. Raport cu privire la menținerea ordinii publice.
Raportor: Lilian Luca, șef-adjunct al Direcției de Poliție a mun. Chișinău
3. Raportul privind compensarea cheltuielilor pentru persoanele defavorizate la efectuarea plăților pentru serviciile comunale și resurse energetice, în sezonul ece 2020-2021.
Raportor: Ion Burdiumov, șef al Direcției
generale locativ-comunale și amenajare
4. Raportul viceprimarilor de ramură pe domeniile pe care le gestionează.
Raportori:
Angela Cutasevici, viceprimar;
Inga Ionesii, viceprimar;
Ilie Ceban, viceprimar;
Victor Chironda, viceprimar
5. Raport cu privire la întreținerea drumurilor publice (măturatul mecanizat, lucrări provizorii pentru lichidarea situațiilor de avariere cu asfalt rece).
Raportori: Sergiu Tomiță, administrator al Î.M. Regia „Exdrupo";
Ion Burdiumov, șef al Direcției generale locativ-comunale și amenajare
6. Raport cu privire la serviciul de evacuare a deșeurilor menajere din capitală și sistarea activității Companiei ABS.
Raportor: Dumitru Vulpe, șef-interimar
al Î.M. Regia „Autosalubritate"
7. Raport cu privire la sesizările recepționate prin intermediul platformei electronice EU.CHIȘINĂU.md.
Raportor: Adrian Talmaci, secretar interimar al Consiliului municipal Chișinău
Direcţia Relaţii Publice și Buget Civil
Primăria mun. Chişinău