Pagina oficială a Municipiului Chișinău

Ședința operativă a serviciilor Primăriei Chișinău, desfășurată în regim online (VIDEO)

   1490

Ordinea de zi a şedinţei din 20 decembrie 2021:

1. Raport cu privire la măsurile întreprinse în vederea prevenirii infecției COVID-19 în rândul populației municipiului Chișinău.

Raportor: Boris Gîlca, șef interimar al Direcției generale asistență medicală și socială

2. Raport cu privire la desfășurarea procesului educațional în cadrul instituțiilor de învățământ general din municipiu.

Raportor: Andrei Pavaloi, șef adjunct al Direcției generale educație, tineret și sport

3. Raport cu privire la întreținerea drumurilor publice.

Raportor: Vitalie Mihalache, șef interimar al Direcției generale transport public și căi de comunicație

4. Raport cu privire la pregătirea serviciilor municipale către sezonul iarnă 2021-2022.

 Raportori: 

 ⁃ Vitalie Mihalache, șef interimar al Direcției generale transport public și căi de comunicație; 

 ⁃ Ion Burdiumov, șef al Dirercției generale locativ-comunale și amenajare

5. Raport privind realizarea proiectelor din sectoarele capitalei.

Raportori: Pretorii de sector