Conducerea Primăriei Chișinău, împreună cu reprezentanți ai ambasadelor acreditate în Republica Moldova, au plantat arbori pe aliniamentul stradal din bd. Ștefan cel Mare și Sfânt
Ordinea de zi a ședinței din 22 iulie 2024:
1. Informație privind situația din domeniul social și de sănătate la nivelul municipiului Chișinău.
Raportori: Vladimir Bolocan, șef-adjunct al Direcției generale asistență medicală și socială
2. Raport cu privire la funcționarea taberelor pentru odihna de vară a elevilor. Desfășurarea activităților de pregătire a instituțiilor de învățământ către noul an școlar 2024-2025.
Raportor: Andrei Pavaloi, șef-adjunct al Direcției generale educație, tineret și sport
3. Informație cu privire la întreținerea drumurilor publice și a proiectelor de infrastructură rutieră din Municipiul Chișinău.
Raportor: Vitalie Mihalache, șef al Direcției generale mobilitate urbană
4. Raport privind menținerea ordinii publice în municipiul Chișinău.
Raportor: Andrei Moroi, șef Secție securitate publică, Direcția de Poliție Mun. Chișinău
5. Raport privind situațiile excepționale în Municipiului Chișinău.
Raportor: Oleg Melnic, șef al Direcției situații excepționale a mun. Chișinău