Chișinăul are o strategie de promovare a turismului pentru o perioadă de cinci ani.
Documentul, realizat de Direcția generală economie, comerț și turism a CMC, cu sprijinul Asociației Naționale de Turism Receptor și Intern din Moldova (ANTRIM) și a experților în arhitectură urbană și istorie, precum și cu aportul reprezentanților mediului de afaceri, are scopul identificării potențialului turistic, istoric, uman, social și economic și a oportunităților de dezvoltare turistică a municipiului Chișinău.
Strategia de dezvoltare a turismului a fost elaborată cu scopul de a impulsiona procesul de dezvoltare durabilă, precum și pentru a stabili punctele forte și repere clare pentru îmbunătățirea imaginii turistice a orașului; crearea identității inedite și diversificarea ofertei turistice.
Autorii strategiei și-au propus să obțină o serie de realizări până în 2026. Care sunt acestea, cum arată această strategie, pe ce se bazează ea și care sunt pașii de urmat, au discutat invitații dezbaterii publice „Strategia de dezvoltare a turismului Chișinău – capitală turistică 2022-2026”.
Dezbatere publică:
Discuții publice cu experții: