Pagina oficială a Municipiului Chișinău

Ședința operativă a serviciilor Primăriei Chișinău din 16 decembrie 2024

   404

Primarul General, Ion Ceban, convoacă luni, 16 decembrie 2024, ora 11:00, ședința operativă a serviciilor Primăriei Chișinău.

Evenimentul se va desfășura în Sala de ședințe a Primăriei Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 83.

Sesiunea va fi înregistrată și plasată pe pagina de Facebook a Primăriei Municipiului Chișinău.  

Ordinea de zi a ședinței din 16 decembrie 2024:

1. Informație cu privire la finalizarea consultărilor publice asupra proiectelor de decizie privind aprobarea bugetului municipal Chișinău și a taxelor locale pentru anul 2025.
Raportori: Olga Ursu, viceprimar, Olesea Pșenițchi, șefa Direcției generale finanțe

2. Informație cu privire la desfășurarea procesului educațional în instituțiile de învățământ din Municipiul Chișinău. 

Raportor: Andrei Pavaloi, șef-adjunct al Direcției generale educație, tineret și sport

3. Informație privind situația din domeniul social și de sănătate la nivelul Municipiului Chișinău (activitatea Centrului de găzduire și orientare a persoanelor fără domiciliu stabil). 

Raportor: Vladimir Bolocan, șef-adjunct al Direcției generale asistență medicală și socială  

4. Informație cu privire la pregătirea gospodăriei drumurilor din Municipiul Chișinău către sezonul rece 2024-2025.

Raportori: Vitalie Mihalache, șef al Direcției generale mobilitate urbană, Sergiu Tomiță, administrator al Î.M. Regia „Exdrupo"

5. Informație cu privire la activitatea centrelor de plasament pentru copii din Municipiul Chișinău. 

Raportor: Tatiana Oboroc, șefa Direcției generale pentru protecția drepturilor copilului  

6. Raport cu privire la menținerea ordinii publice în municipiul Chișinău.

Raportor: Andrei Moroi, șef Secție securitate publică, Direcția de Poliție Mun. Chișinău

7. Raport privind situațiile excepționale în municipiului Chișinău.

Raportor: Oleg Melnic, șef al Direcției situații excepționale a mun. Chișinău