Pagina oficială a Municipiului Chișinău
-
Resetare

Ședințele comisiilor de specialitate

Fișiere anexate:
  1. Ordinea de zi. 110 KB / Descărcări : 54 Vizualizare
  2. 1.Cu privire la acceptarea donației, lot de carte oferită de Biblioteca Națională a Republicii Moldova.pdf 299 KB / Descărcări : 59 Vizualizare
  3. 2.Cu privire la acceptarea donației pentru reparația capitală a încăperilor din str. Mihai Viteazul, nr.2a.pdf 550 KB / Descărcări : 53 Vizualizare
  4. 3.Cu privire la majorarea capitalului social al instituțiilor medico-sanitare din municipiului Chișinău.pdf 379 KB / Descărcări : 54 Vizualizare
  5. 4.Cu privire la transmiterea construcției modulare sediul pentru salvamari din Parcul La Izvor în gestiunea economică a Î.M. Asociația de gospodărie a spațiilor verzi.pdf 106 KB / Descărcări : 52 Vizualizare
  6. 5.Cu privire la modificarea statutului Întreprinderii Municipale PUA.pdf 77 KB / Descărcări : 56 Vizualizare
  7. 6Cu privire la prelungirea relațiilor contractuale de locațiune a unor încăperi, din bd. Dacia, 50(etajul 23), dnei P....... L.........._redacted.pdf 75 KB / Descărcări : 53 Vizualizare
  8. 7.Cu privire la prelungirea relațiilor contractuale de locațiune a unei încăperi, din str. Nicolae Titulescu, 53/2 lit. A(subsol), dnei A... S........redacted.pdf 61 KB / Descărcări : 46 Vizualizare
  9. 8.Cu privire la prelungirea relațiilor contractuale de locațiune a unor încăperi, din bd. Dacia, 511 lit. A etajul 18, dlui V.... B.........._redacted.pdf 80 KB / Descărcări : 55 Vizualizare
  10. 9.Cu privire la prelungirea relațiilor de locațiune E.... S........redacted.pdf 76 KB / Descărcări : 54 Vizualizare
  11. 10.Cu privire la prelungirea relațiilor locațiune SRL Viral-Elegant.pdf 150 KB / Descărcări : 63 Vizualizare
  12. 11.Cu privire la casarea mijloacelor fixe ale Întreprinderii Municipale Parcul „Dendrariu”.pdf 223 KB / Descărcări : 58 Vizualizare
Fișiere anexate:
  1. Ordinea de zi redacted.pdf 116 KB / Descărcări : 111 Vizualizare
  2. 1.Cu privire la casarea mijloacelor fixe ale Direcției generale finanțe a Consiliului Municipal Chișinău.pdf 157 KB / Descărcări : 89 Vizualizare
  3. 2.Despre operarea unor modificări în contractul de locațiune nr.2/21/008 din 26.05.2021.pdf 208 KB / Descărcări : 92 Vizualizare
  4. 3.Cu privire la prelungirea relațiilor contractuale de locațiune a unor încăperi din str. Mazililor, 34a lit. A(subsol cu geamuri), dlui D____ C_____redacted.pdf 78 KB / Descărcări : 94 Vizualizare
  5. 4.Cu privire la prelungirea relațiilor contractuale de locațiune a unei Încăperi, din str. Teilor, 5 lit. A (subsol), dnei E________ B______redacted.pdf 76 KB / Descărcări : 93 Vizualizare
  6. 5.Cu privire la prelungirea relațiilor contractuale de locațiune a unei încăperi, din șos. Muncești, 242 lit. A (subsol), dnei N______ C______redacted.pdf 76 KB / Descărcări : 77 Vizualizare
  7. 6.Cu privire la prelungirea relațiilor contractuale de locațiune a unei încăperi, din str. Ioan Vodă Viteazul, 15 lit. A (demisol), dnei T________ R_______redacted.pdf 74 KB / Descărcări : 68 Vizualizare
  8. 7.Cu privire la prelungirea relațiilor contractuale de locațiune a unor încăperi din str. Valea Crucii,4_1(soclu), dlui V_________ C________redacted.pdf 135 KB / Descărcări : 79 Vizualizare
  9. 8.Cu privire la prelungirea relațiilor contractuale de locațiune a unor încăperi din bd. Dacia, 28/33 lit. A (etajul 1), AO CSR de Taekwondo (WTF) SIPJIN.pdf 140 KB / Descărcări : 97 Vizualizare
  10. 9.Cu privire la prelungirea relațiilor contractuale de locațiune a unor încăperi din șos. Muncești, 792/2 lit. A (etajul 2),dlui A________ L_______redacted.pdf 129 KB / Descărcări : 92 Vizualizare
  11. 10.Cu privire la prelungirea relațiilor contractuale de locațiune a unei încăperi din bd. Constantin Negruzzi, 3/2 lit. A (parter), Î.I.GAINA N. și T.pdf 140 KB / Descărcări : 80 Vizualizare
  12. 11.Cu privire la prelungirea relațiilor contractuale de locațiune pentru unele încăperi din str. Petru Zadnipru, 16/4 lit. A(soclu), AO NIKAO.pdf 136 KB / Descărcări : 108 Vizualizare
  13. 12.Cu privire la prelungirea relațiilor contractuale de locațiune a unor încăperi din str. M Cebotari,53 lit.1 și lit. B 02 parter, Servi de Protecție și pază de Stat.pdf 137 KB / Descărcări : 80 Vizualizare
  14. 13.Cu privire la prelungirea relațiilor contractuale de locațiune a unei încăperi, din str. Nicolae Titulescu, 18 lit. A(etajul1), SRL VICOP-VICTORIA.pdf 136 KB / Descărcări : 81 Vizualizare
  15. 14.Cu privire la prelungirea relațiilor contractuale de locațiune a unor încăperi, din str. Nicolai Zelinski, 8 lit. A(subsol), dnei L_______ M______redacted.pdf 95 KB / Descărcări : 83 Vizualizare
  16. 15.Cu privire la prelungirea relațiilor contractuale de locațiune a unor încăperi, AO Clubul Sportiv de Taekwondo KOREAN ART.pdf 143 KB / Descărcări : 72 Vizualizare
  17. 16.Cu privire la prelungirea relațiilor de locațiune a încăperii str_Independenței,6-3 lit. A dnei N_______ S__________redacted.pdf 77 KB / Descărcări : 81 Vizualizare
  18. 17.Cu privire la casarea mijloacelor fixe ale Direcției educație, tineret și sport Ciocana 514856,49 lei.pdf 781 KB / Descărcări : 81 Vizualizare
  19. 18.Cu privire la casarea mijloacelor fixe ale Direcției educație, tineret și sport Ciocana 539608,87 lei.pdf 657 KB / Descărcări : 72 Vizualizare
  20. 19.Cu privire la casarea mijloacelor fixe ale Direcției educație, tineret și sport Ciocana 530091,02 lei.pdf 419 KB / Descărcări : 82 Vizualizare
Fișiere anexate:
  1. 1.Cu privire la prelungirea relațiilor de locațiune a unor spații SRL BLOCNOTES.pdf 155 KB / Descărcări : 139 Vizualizare
  2. 2.Cu privire la transmiterea valorii lucrărilor de reparație capitală.pdf 89 KB / Descărcări : 126 Vizualizare
  3. 3.Cu privire la prelungirea relațiilor contractuale de locațiune a unei Încăperi din str.Independenței,5/2 (etajul), A O a Părinților Elevilor L.T RAMBAM ORT.pdf 139 KB / Descărcări : 141 Vizualizare
  4. 4.Cu privire la prelungirea relațiilor contractuale de locațiune a unor încăperi, Î M moldo -greacă LINGUATA.pdf 223 KB / Descărcări : 107 Vizualizare
  5. 5.Cu privire la prelungirea relațiilor contractuale de locațiune a unor încăperi din str. Mitropolit Varlaam, 63 (nivelul 3), SRL AGV-COM.pdf 131 KB / Descărcări : 101 Vizualizare
  6. 6.Cu privire la prelungirea relațiilor contractuale de locațiune pentru unele încăperi, SRL FARMACIA FAMILIEI.pdf 158 KB / Descărcări : 118 Vizualizare
  7. 7.Cu privire la prelungirea relațiilor contractuale de locațiune a unei încăperi din str. Maria Cebotari,53 lit. A(etajul3) AO SPIRU HARET.pdf 134 KB / Descărcări : 111 Vizualizare
  8. 8. Cu privire la prelungirea relații contract AO Exclusiv, str. Veronica Micle 53.pdf 237 KB / Descărcări : 109 Vizualizare
  9. 9. Cu privire la prelung. relații contract AO Exclusiv, N.Zelinschi, 36/4.pdf 144 KB / Descărcări : 118 Vizualizare
  10. 10.Cu privire la casarea mijloacelor fixe IMSP CM SF Arhanghel Mihail.pdf 210 KB / Descărcări : 118 Vizualizare
  11. 11.Cu privire la casarea mijloacelor fixe ale Direcției educație, tineret și sport Ciocana .pdf 802 KB / Descărcări : 139 Vizualizare
  12. 12.Cu privire la casarea mijloacelor fixe ale Întreprinderii Municipale „ Grădina Zoolog”.pdf 223 KB / Descărcări : 116 Vizualizare
  13. 13.Cu privire la casarea mijloacelor fixe ale DETS sectorul Centru.pdf 501 KB / Descărcări : 124 Vizualizare
  14. Ordinea de zi.docx 19 KB / Descărcări : 51 Vizualizare
Fișiere anexate:
  1. Ordinea de zi 14 KB / Descărcări : 67 Vizualizare
  2. Cu privire la executarea hotărârii de judecată 403 KB / Descărcări : 141 Vizualizare
  3. 2.Cu privire la executarea hotărârii de judecată 792 KB / Descărcări : 156 Vizualizare
  4. 3.Cu privire la executarea hotărârii de judecată 23 KB / Descărcări : 139 Vizualizare
  5. 4. Cu privire la executarea hotărârii instanței de judecată 712 KB / Descărcări : 152 Vizualizare
  6. 5. Cu privire la crearea Serviciului „Transport social” pe lângă Direcția generală asistență medicală și socială, aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare și a statului de personal al acestuia 750 KB / Descărcări : 142 Vizualizare
  7. 6_Cu privire la operarea de modificări în anexa nr. 1 la decizia Consiliului Municipal Chișinău nr. 17/4 din 01.10.2020 „Cu privire la aprobarea listei și inițierii procedurii de promovare și lansare a proiectelor investiționale propuse spre implementare prin parteneriat public-privat” 533 KB / Descărcări : 130 Vizualizare
  8. 7. Despre operarea de modificări și completări în decizia CMC nr. 17/7 din 06.10.2020 cu privire la aprobarea Regulamentului gestionării clădirilor, construcțiilor și încăperilor cu altă destinație, decât cea locativă – proprietate municipală (în redacție nouă) 2936 KB / Descărcări : 122 Vizualizare
  9. 8. Cu privire la aprobarea componenței nominale a Comisiei pentru reglementarea denumirilor urbane din Chișinău 132 KB / Descărcări : 137 Vizualizare
  10. 9. Cu privire la aprobarea Strategiei de dezvoltare a comerțului interior în municipiul Chișinău „Comerț-2030” 3457 KB / Descărcări : 133 Vizualizare
Fișiere anexate:
  1. Ordinea de zi.docx 18 KB / Descărcări : 50 Vizualizare
  2. 1.Cu privire la constituirea pieței mixte din str. Socoleni 7/2.pdf 2675 KB / Descărcări : 144 Vizualizare
  3. 2.Cu privire la aprobarea unor scheme de amplasament prestabilite pentru unitățile de comerț ambulant amplasate pe alte terenuri decât cele din proprietatea municipală_.pdf 4590 KB / Descărcări : 130 Vizualizare
  4. 3. Cu privire la aprobarea unor scheme de amplasare pe teren municipal.zip 9668 KB / Descărcări : 12
  5. 4.Despre operarea de modificări și completări în decizia CMC nr.17/7 din 06.10.2020 cu privire la aprobarea Regulamentului gestionării Clădirilor, construcțiilor.pdf 922 KB / Descărcări : 155 Vizualizare
  6. 5.Cu privire la operarea de modificări în anexa nr.1 la decizia Consiliului municipal Chișinău nr 17/4 din 01.10.2020.pdf 252 KB / Descărcări : 141 Vizualizare
  7. 6.Cu privire la aprobarea rezultatelor inventarierii 01.01.2023.rar 5083 KB / Descărcări : 15
  8. 7.Privind aprobarea Regulamentului cu privire la v/c prin licitație a clădirilor, construcțiilor și a încăperilor cu destinație nelocativă.pdf 2371 KB / Descărcări : 152 Vizualizare
  9. 8.Cu privire la transmiterea unor PC-uri din proprietatea statului în proprietatea municipiului Chișinău.pdf 231 KB / Descărcări : 130 Vizualizare
  10. 9.Cu privire la aprobarea proceselor-verbale de casare a mijloacelor fixe ale Preturii sectorului Ciocana.pdf 164 KB / Descărcări : 141 Vizualizare
  11. 10.Cu privire la casarea mijloacelor fixe ale Instituției Medico - Sanitare Publice Centrul Stomatologic Municipal de Copii.pdf 251 KB / Descărcări : 138 Vizualizare
  12. 11.Cu privire la casarea mijloacelor fixe al IP Gimnaziul nr.31.pdf 314 KB / Descărcări : 131 Vizualizare
  13. 12.Cu privire la casarea mijloacelor fixe ale ÎMPSL Ciocana.pdf 106 KB / Descărcări : 148 Vizualizare
Fișiere anexate:
  1. Ordinea de zi.docx 19 KB / Descărcări : 43 Vizualizare
  2. 1.Cu privire la majorarea capitalului social al Î.M. „Regia Transport Electric”.pdf 146 KB / Descărcări : 157 Vizualizare
  3. 2.Cu privire la permiterea degazării active la depozitul de deșeuri municipale din com. Țînțăreni, r-nul Anenii Noi.pdf 730 KB / Descărcări : 136 Vizualizare
  4. 3.Cu privire la casarea mijloacelor fixe ale Preturii sectorului Buiucani.pdf 314 KB / Descărcări : 122 Vizualizare
  5. 4.Cu privire la casarea mijloacelor fixe ale Primăriei Municipiului Chișinău.pdf 691 KB / Descărcări : 134 Vizualizare
  6. 5. Cu privire la prelungirea relațiilor locațiune ÎI Braghiș TD.pdf 138 KB / Descărcări : 173 Vizualizare
  7. 6.Cu privire la prelungirea relațiilor de locațiune a încăperi str. Alecu Russo,11/1 SA SANFARM-PRIM.pdf 208 KB / Descărcări : 142 Vizualizare
  8. 7.Cu privire la prelungirea relațiilor contractuale de locațiune a unor încăperi din str. Uzinelor 105 lit. A SC VIRULAND SRL.pdf 163 KB / Descărcări : 137 Vizualizare
  9. 8.Cu privire la casarea mijloacelor fixe ale Instituției Publice Liceul Teoretic „Principesa Natalia Dadiani”pdf 175 KB / Descărcări : 139 Vizualizare
  10. 9.Cu privire la casarea mijloacelor fixe ale IP LT C.Negruzzi.pdf 277 KB / Descărcări : 143 Vizualizare
  11. 10.Cu privire la casarea mijloacelor fixe ale Direcției educație, tineret și sport sect. Buiucani.pdf 1328 KB / Descărcări : 129 Vizualizare
  12. 11.Cu privire la casarea mijloacelor fixe ale Direcției generale cultură și patrimoniu cultural a CMC.pdf 196 KB / Descărcări : 166 Vizualizare
  13. 12.Cu privire la casarea mijloacelor fixe al IPLT RETT(ORT) B.Z.Herțli.pdf 279 KB / Descărcări : 130 Vizualizare
  14. 13. Cu privire la casarea mijloacelor fixe IPLT Ștefan cel Mare.pdf 217 KB / Descărcări : 151 Vizualizare
  15. 14.Cu privire la aprobarea proceselor-verbale de casare a mijloacelor fixe ale IP Liceul Teatral Orășenesc Iurie Harmelin.pdf 512 KB / Descărcări : 121 Vizualizare
Fișiere anexate:
  1. Ordinea de zi.pdf 108 KB / Descărcări : 161 Vizualizare
  2. 1.Cu privire la majorarea capitalului social al instituției medico - sanitare publice Spitalul Clinic Municipal „Sfântul Arhanghel Mihail”.PDF 64 KB / Descărcări : 137 Vizualizare
  3. 2. Cu privire la majorarea capitalului social al instituției medico - sanitare publice Spitalul Clinic Municipal nr.4.PDF 90 KB / Descărcări : 132 Vizualizare
  4. 3.Despre modificarea Deciziei nr. 7/22 din 20.09.2023 „Cu privire la majorarea capitalului social al instituțiilor medico - sanitare publice din municipiul Chișinău”.PDF 72 KB / Descărcări : 177 Vizualizare
  5. 4.Despre modificarea deciziei Consiliului Municipal Chișinău „Cu privire la operarea de modificări în deciziile Consiliului Municipal Chișinău nr. 2/3 din 20.11.2019 și 23/2 din 27.12.2022”.PDF 76 KB / Descărcări : 145 Vizualizare
  6. 5.Cu privire la unele aspecte ce țin de repartizarea profitului net anual al societăților pe acțiuni cu cotă de participarea municipiului și întreprinderilor municipale.PDF 364 KB / Descărcări : 148 Vizualizare
  7. 6.Cu privire la aprobarea inițiativei de procurare a creanțelor creditorilor S.A.„Autocomtrans” în proces de insolvabilitate.PDF 186 KB / Descărcări : 176 Vizualizare
  8. 7.Cu privire la acceptarea donațiilor pentru îmbunătățirea bazei tehnico-materiale a Direcției generale, economie, comerț și turism și a Incubatorului Municipal de Afaceri din cadrul Instituției Publice „Centrul Municipal pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului”.PDF 1248 KB / Descărcări : 147 Vizualizare
  9. 8.Cu privire la crearea Grupului de lucru pentru examinarea oportunității expunerii bunurilor și servicii în calitate de obiect al parteneriatului public-privat.PDF 710 KB / Descărcări : 137 Vizualizare
  10. 9.Cu privire la operarea de modificări în decizia CMC nr. 9/14 din 21.07.2022 „Cu privire la aprobarea Programului municipal pilot „Start-up pentru tineri și migranți”.PDF 618 KB / Descărcări : 164 Vizualizare
  11. 10.Cu privire la modificarea deciziei Consiliului Municipal Chișinău nr. 6/6-14 din 22.06.2023.PDF 278 KB / Descărcări : 162 Vizualizare
  12. 11.Cu privire la aprobarea metodologiei privind determinarea și aprobarea tarifelor pentru serviciile de transport prestate de către întreprinderile municipale pentru servicii locative ale sectoarelor.PDF 1398 KB / Descărcări : 125 Vizualizare
Fișiere anexate:
  1. 1.Cu privire la excluderea costului de bilant al imobilului din bd. Dacia, 19 din evidența contabilă a Direcției generale locativ-comunale și amenajare.PDF 965 KB / Descărcări : 149 Vizualizare
  2. 2. Cu privire la excluderea costului de bilanț al imobilului din bd. Decebal, 19 din evidența contabilă a Direcției generale locativ-comunale și amenajare.PDF 965 KB / Descărcări : 144 Vizualizare
  3. 3. Cu privire la excluderea costului de bilanț al imobilului din bd. Decebal, 59 din evidența contabilă a Direcției generale locativ-comunale și amenajare.PDF 841 KB / Descărcări : 154 Vizualizare
  4. 4. Cu privire la excluderea costului de bilanț al imobilului din bd. Decebal, 89 din evidența contabilă a Direcției generale locativ-comunale și amenajare.PDF 1155 KB / Descărcări : 154 Vizualizare
  5. 5. Cu privire la excluderea costului de bilanț al imobilului din str. Diminetii, 51V din evidența contabilă a Direcției generale locativ-comunale și amenajare.PDF 862 KB / Descărcări : 160 Vizualizare
  6. 6. Cu privire la excluderea costului de bilanț al imobilului din str. Minsk, 1 din evidența contabilă a Direcției generale locativ-comunale și amenajare.PDF 811 KB / Descărcări : 142 Vizualizare
  7. 7. Cu privire la excluderea costului de bilanț al imobilului din str. Minsk, 45 din evidența contabilă a Direcției generale locativ-comunale și amenajare.PDF 833 KB / Descărcări : 141 Vizualizare
  8. 8. Cu privire la excluderea costului de bilanț al imobilului din str. Minsk, 47 din evidența contabilă a Direcției generale locativ-comunale și amenajare.PDF 830 KB / Descărcări : 131 Vizualizare
  9. 9. Cu privire la excluderea costului de bilanț al imobilului din str. Minsk, 49/2 din evidențșa contabilă a Direcției generale locativ-comunale și amenajare.PDF 839 KB / Descărcări : 128 Vizualizare
  10. 10. Cu privire la excluderea costului de bilanț al imobilului din str.Nicolae Titulescu, 20 din evidența contabilă a Direcției generale locativ-comunale și amenajare.PDF 865 KB / Descărcări : 166 Vizualizare
  11. 11. Cu privire la excluderea costului de bilanț al imobilului din str. Nicolae Titulescu, 26 din evidența contabilă a Direcției generale locativ-comunale și amenajare .PDF 851 KB / Descărcări : 184 Vizualizare
  12. 12. Cu privire la excluderea costului de bilant al imobilului din str. Nicolae Titulescu, 39 din evidența contabilă a Direcției generale locativ-comunale și amenajare.PDF 926 KB / Descărcări : 175 Vizualizare
  13. 13. Cu privire la excluderea costului de bilant al imobilului din str. Nicolae Titulescu, 47/2 din evidența contabilă a Direcției generale locativ-comunale și amenajare.PDF 845 KB / Descărcări : 148 Vizualizare
  14. 14. Cu privire la excluderea costului de bilant al imobilului din str. Nicolae Titulescu, 49/2 din evidența contabilă a Direcției generale locativ-comunale și amenajare.PDF 867 KB / Descărcări : 143 Vizualizare
  15. 15. Cu privire la excluderea costului de bilant al imobilului din str. Nicolae Titulescu, 53/3 din evidența contabilă a Direcției generale locativ-comunale și amenajare.PDF 839 KB / Descărcări : 176 Vizualizare
  16. 16. Cu privire la excluderea costului de bilanț al imobilului din str. Nicolae Zelinski, 5/3 din evidența contabilă a Direcției generale locativ-comunale și amenajare.PDF 899 KB / Descărcări : 156 Vizualizare
  17. 17. Cu privire la excluderea costului de bilant al imobilului din str. Nicolae Zelinski, 5/4 din evidența contabilă a Direcției generale locativ-comunale și amenajare.PDF 893 KB / Descărcări : 144 Vizualizare
  18. 18. Cu privire la excluderea costului de bilanț al imobilului din str. Nicolae Zelinski, 6/2 din evidența contabilă a Direcției generale locativ-comunale și amenajare.PDF 882 KB / Descărcări : 155 Vizualizare
  19. 19. Cu privire la excluderea costului de bilanț al imobilului din str. Nicolae Zelinski, 10 din evidența contabilă a Direcției generale locativ-comunale și amenajare.PDF 870 KB / Descărcări : 151 Vizualizare
  20. 20. Cu privire la excluderea costului de bilanț al imobilului din str. Nicolae Zrelinski, 22 din evidența contabilă a Direcției generale locativ-comunale și amenajare.PDF 890 KB / Descărcări : 147 Vizualizare
  21. Ordinea de zi a Comisiei pentru gospodărie locativ-comunală, energetică, servicii tehnice, transport, comunicații și ecologie din 20 februarie 2024 ora 15.00.docx 15 KB / Descărcări : 41 Vizualizare
Fișiere anexate:
  1. Ordinea de zi din 19.02.2024 .pdf 286 KB / Descărcări : 202 Vizualizare
  2. 1. Cu privire la delegarea reprezentantului Consiliului Municipal Chișinău în cadrul Consiliului Regional pentru Dezvoltare Chișinău.PDF 492 KB / Descărcări : 145 Vizualizare
  3. 2. Cu privire la transmiterea autoturismului Toyota Carina, Întreprinderii Municipale „Asociația de Gospodărire a Spațiilor Verzi”.PDF 279 KB / Descărcări : 149 Vizualizare
  4. 3. Cu privire la transmiterea autoturismului Toyota HIACE Vagon Direcției Generale Educație, Tineret și Sport.PDF 58 KB / Descărcări : 179 Vizualizare
  5. 4. Cu privire la comercializarea unui autoturism neutilizat în activitatea S.A. „Combinatul Auto nr.4 Chișinău”.PDF 67 KB / Descărcări : 162 Vizualizare
  6. 5. Cu privire la repartizarea profitului net obținut în anul 2022 de către Întreprinderea Municipală de Alimentație Publică „Liceist”.PDF 551 KB / Descărcări : 188 Vizualizare
  7. 6. Cu privire la repartizarea profitului net obținut în anul 2022 de către Întreprinderea Municipală „Grădina Zoologică”.PDF 1561 KB / Descărcări : 140 Vizualizare
  8. 7. Cu privire la operarea de modificări în anexa nr.6 la decizia Consiliului Municipal Chișinău nr. 9/2 din 19.07.2022.PDF 703 KB / Descărcări : 159 Vizualizare
  9. 8. Cu privire la prelungirea relațiilor contractuale de comodat a unor încăperi din str. Hristo Botev,9/2 lit. B (soclu), Direcției generale educație tineret și sport.PDF 359 KB / Descărcări : 147 Vizualizare
  10. 9. Cu privire la prelungirea relațiilor contractuale de locațiune a unor încăperi, din str. Ion Pelivan,24 (etajul 2), Asociației Obștești Clubul TAEKWON-DO din Moldova „ELITA COMPIONILOR”.PDF 275 KB / Descărcări : 172 Vizualizare
  11. 10. Cu privire la prelungirea relațiilor contractuale de locațiune a unor spații, Societății cu răspundere limitată „BLOCNOTES”.PDF 261 KB / Descărcări : 199 Vizualizare
  12. 11. Cu privire la prelungirea relațiilor contractuale de locațiune a unor încăperi din str.31 August 1989,63 lit. A (etajul 1), Societății pe acțiuni „SANFARM-PRIM”PDF 448 KB / Descărcări : 177 Vizualizare
  13. 12. Privind modificarea listei și valorii activelor aferente serviciului public de alimentare cu apă și canalizare.rar 1828 KB / Descărcări : 14