Primăria municipiului Chişinău iniţiază, începând cu data de 16 iunie 2020, elaborarea proiectului: „Regulamentul privind regimul de acces în sediul Primăriei municipiului Chişinău".
Scopul proiectului este de a asigura evidenţa personalului şi vizitatorilor, regimului de pază şi control-acces, menţinerea ordinii publice în clădire şi pe teritoriile adiacente.
Necesitatea elaborării şi adoptării proiectului de regulament este de a respecta regimul de acces, menţinerea ordinii publice în sediul Primăriei, asigurată de angajaţii Ministerului Afacerilor Interne în cooperare cu Paza Primăriei), în conformitate cu legislaţia în vigoare.
Beneficiarul proiectului de decizie este: Primăria municipiului Chişinău.
Recomandările pe marginea elaborării proiectului de regulament pot fi expediate până pe data de 06 iulie 2020, în adresa Direcţiei Administrative, MD-2012, mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt, 83 sau pe adresa electronică: pavlenco.oleg@pmc.md. Persoana de contact: Oleg Pavlenco, nr. de telefon 022 20-15-39.