• Prima
  • /
  • Procesul decizional
  • /
  • ANUNȚ privind organizarea consultărilor publice asupra proiectului de decizie „Cu privire la stabilirea tarifelor la serviciile prestate de către Muzeul de Istorie a Orașului Chișinău”
Remis spre consultare publică

ANUNȚ privind organizarea consultărilor publice asupra proiectului de decizie „Cu privire la stabilirea tarifelor la serviciile prestate de către Muzeul de Istorie a Orașului Chișinău”

Data publicării: 05.11.2024 08:00

Direcția general cultură și patrimoniu cultural organizează, începând cu data de 06.11.2024, consultarea publică a proiectului de decizie „Cu privire la stabilirea tarifelor la serviciile prestate de către Muzeul de Istorie a Orașului Chișinău.

Scopul proiectului este ajustarea tarifelor la serviciile prestate de către Muzeul de Istorie a Orașului Chișinău, luând în considerare creșterea prețurilor de piață și având la bază principiul garantării condițiilor echitabile, rezonabile și nediscriminatorii la prestarea serviciilor.

Necesitatea elaborării și adoptării proiectului de decizie. Proiectul de decizie este elaborat în vederea implementării art. 18 alin. (3) din Legea muzeelor nr. 262/2017, prin care suma tarifelor pentru serviciile prestate de muzeele aflate în subordinea autorităților publice locale, pot fi modificate și stabilite de către fondator.

Prevederile de bază ale proiectului: Aprobarea tarifelor la serviciile prestate de către Muzeul de Istorie a Orașului Chișinău.

Rezultatele scontate ca urmare a implementării deciziei supuse consultării publice sânt: Aprobarea tarifelor la serviciile prestate de către Muzeul de Istorie a Orașului Chișinău. Aprobarea proiectului de decizie va contribui la suplimentarea bugetului instituției publice Muzeul de Istorie a Orașului Chișinău.

Impactul estimat al proiectului de decizie Aprobarea proiectului de decizie va contribui la suplimentarea bugetului instituției publice Muzeul de Istorie a Orașului Chișinău, care va asigura dezvoltarea și modernizarea acestuia.

Proiectul de decizie este elaborat în conformitate cu Legea muzeelor nr. 262/2017; Legea culturii nr. 413/1999; Hotărârea Guvernului nr. 679/2012 privind modificarea și completarea Hotărârii de Guvern nr. 1311/2005; Regulamentul de organizare și funcționare a Muzeului de Istorie a Orașului Chișinău, aprobat prin Decizia nr. 13/14 din 08.10.2024; Legea nr. 436/2006 privind administrația publică locală.

Recomandările pe marginea proiectului de decizie pot fi expediate până la data de 20.11.2024, ora 17:00.

Persoane de contact:

Raileanu Maria, șef Direcția patrimoniu cultural imobil, tel. 069218406, e-mail raileanu.maria111@gmail.com;  Valeria Suruceanu, Director, Muzeul de Istorie a Orașului Chișinău, tel. 069385747, e-mail: muzeulorasului@gmail.com .  

Date persoana de contact
Nume, prenume: Raileanu Maria
Subdiviziunea: Direcția generală cultură și patrimoniu cultural
Funcția: Șef de secție
Telefon de contact: 069218406
Email: raileanu.maria111@gmail.com
 
Nume, prenume: Valeria Suruceanu
Subdiviziunea: Direcția generală cultură și patrimoniu cultural
Funcția: Șef de secție
Telefon de contact: 069385747
Email: muzeulorasului@gmail.com