Pagina oficială a Municipiului Chișinău

Concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante

   2797

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI CHIŞINĂU
(mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt, 83) 



anunţă concurs
pentru ocuparea funcţiei publice vacante de
specialist coordonator în cadrul Serviciului corespondenţă oficială
al Direcţiei corespondenţă, petiţii şi audienţă



         În conformitate cu prevederile Regulamentului cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs, aprobat prin Hotărârea Guvernului Republicii Moldova nr. 201 din 11 martie 2009, Primăria municipiului Chişinău anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante. 
Scopul general al funcţiei :
Evidenţa citaţiilor, încheierilor, hotărârilor de judecată adresate Primăriei municipiului Chişinău şi Consiliului municipal Chişinău, distribuirea şi expedierea corespondenţei destinatarilor. 
Sarcinile de bază şi atribuţiile de serviciu:
Sarcinile de bază: 
         1.Asigurarea înregistrării şi evidenţei citaţiilor, încheierilor, hotărârilor de judecată. 
         2. Distribuirea  corespondenţei Primăriei şi Consiliului municipal Chişinău, subdiviziunilor Primăriei şi Consiliului municipal, persoanelor fizice şi juridice. 
         3. Expedierea operativă a corespondenţei.

Atribuţiile de serviciu:
1.Asigurarea completării bazei de date cu corespondenţa de intrare din Primăria municipiului Chişinău şi Consiliul municipal Chişinău;
2.Asigurarea înscrierii textului rezoluţiilor conducerii de pe documente pe fişele de înregistrare ale documentelor de intrare; 
3. Sistematizarea şi plasarea fişelor de înregistrare la documentele înregistrate cu număr de intrare în consecutivitate în mape; 
4. Distribuirea corespondenţei conform listelor de expediere a dispoziţiilor primarului general, a deciziilor Consiliului municipal Chişinău; 
5. Distribuirea corespondenţei la subdiviziunile Primăriei şi Consiliului municipal Chişinău; 
6. Expedierea răspunsurilor la petiţiile de la persoanele fizice şi juridice potrivit adreselor indicate în text prin intermediul  oficiului poştal, să aplice corect preţul timbrului şi pregătirea lunară a raporturilor financiare privind utilizarea aparatului de francat; 
7. Distribuirea corespondenţei la subdivizunile Primăriei şi Consiliului municipal Chişinău, prin mape, efectuarea înscrierilor respective în registru şi transmiterea către persoanelor responsabile din subdiviziuni a corespondenţei sub semnătură personală; 
8. Efectuarea raporturilor statistice la începutul lunii; 
9. Efectuarea raporturilor financiare pentru mijloacele financiare cheltuite  la utilizarea aparatului de francat, la începutul lunii şi la începutul anului; 
10. Înaintarea de propuneri conducerii privind perfecţionarea lucrărilor de secretariat şi implementarea performanţelor în activitatea Serviciului corespondenţă oficială;  
11. Acordarea informaţiei necesare solicitanţilor în ceea ce priveşte etapa executării încheierii, hotărîrii de judecată şi a citaţiilor, prezentării la procesele de judecată şi comunicarea personală sau prin intermediul telefonului. 
12. Asigurarea evidenţei, stocarea şi păstrarea documentelor în mape definitivate pentru corespondenţă, cu predarea lor în arhiva Primăriei; 
Condiţiile de participare la Concurs:

·        Deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
·        Posedarea limbii de stat;
·        Neatingerea vârstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vâestă:
·        Lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
·        Neprivarea de dreptul de a ocupa funcţii publice;
·        Studii: superioare, diplomă de licenţă sau echivalentă, dar prioritate au persoanele cu studii în domeniul administraţiei publice;
·        Vechime în muncă în specialitate: preferabil cel puţin 1 an;
·        Vechime în muncă în serviciul public: preferabil cel puţin 1 an;
·        Cunoaşterea legislaţiei în vigoare cu privire la administraţia publică locală;         Cunoaşterea legislaţiei în domeniul lucrărilor de secretariat;
·        Cunoaşterea lucrului la calculator (Windows, Excel, Word);
·        Abilităţi: titularul funcţiei trebuie să posede următoarele abilităţi:
Ø     deprinderi de comunicare (scrisă şi verbală);
Ø     deprinderi de negociere şi aplanare a situaţiilor de conflict;
Ø     deprinderi  de utilizare a mijloacelor tehnice de birou.
·        Atitudini/Comportamente: disciplină şi responsabilitate vizavi de îndeplinirea obligaţiunilor de serviciu; respect faţă de solicitanţi, colegi, receptivitate la ideile noi; obiectivitate în relaţiile cu solicitanţii şi colegii; tendinţe către dezvoltarea profesională.

 LISTA DOCUMENTELOR NECESARE CE URMEAZĂ A FI PREZENTATE:
a)    formular de participare (se anexează;)
b)    copia buletinului de identitate;
c)     copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
d)    copia carnetului de muncă;
e)     certificatul medical;
f)      cazier juridic.
Notă:

- Copiile documentelor nominalizate  prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele  în original, pentru a verifica veridicitatea lor. În situaţia în care dosarul de concurs se depune prin poştă sau e-mail, această prevedere se aplică la data desfăşurării probei scrise a concursului, sub sancţiunea respingerii dosarului de concurs.

- Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declaraţia de proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligaţia să completeze dosarul personal de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile calendaristice de la data  în care a fost  declarat învingător, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.



TERMENUL DE DEPUNERE A DOCUMENTELOR:

Termenul limită de depunere a documentelor pentru participare la concurs, care va include proba scrisă şi interviul,  până la 18 august 2010.

 Locul depunerii documentelor de participare la concurs şi desfăşurarea concursului este  Primăria municipiului Chişinău (bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt, 83), bir. 55, tel. de contact 20-15-30 şi 20-15-33, Serviciul resurse umane.                                               



 



B I B L I O G R A F I E:

1. Constituţia Republicii Moldova.

2. Legea nr. 158-XVI  din 4 iulie 2008 „Cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public.

3. Legea nr. 25 –XVI din 22.02.2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public.

4. Legea nr. 16 din 16.02.2008 cu privire la conflictul de interese.

Legea nr. 436-XVI din 28.12.2006 „Privind administraţia publică locală”.

5. Hotărârea Guvernului Republicii Moldova nr. 115 din 28.02.1996 „Cu privire la ţinerea lucrărilor de Secretariat în organele administraţiei publice locale”.

6. Legea nr. 436-XVI din 28.12.2006 „Privind administraţia publică locală”.