Conducerea Primăriei Chișinău, împreună cu reprezentanți ai ambasadelor acreditate în Republica Moldova, au plantat arbori pe aliniamentul stradal din bd. Ștefan cel Mare și Sfânt
Primăria municipiului Chișinău informează că până pe 22 octombrie 2022 are loc depunerea cererilor/demersurilor privind solicitarea de a susține financiar proiectele culturale pentru anul 2023.
Cei interesați de o abordare corectă și respectuoasă în relațiile de colaborare, pot înainta solicitările la sediul Direcției Generale Cultură și Patrimoniu Cultural a Primăriei municipiului Chișinău, str. București, 68, etajul 6, bir. 601 sau pe adresa electronică: directia.cultura@pmc.md.
Dosarul depus trebuie să conțină următoarele compartimente:
1. Demersul sau nota informativă înaintat de persoane fizice și/sau juridice în vederea susținerii financiare, cu menționarea obiectivelor proiectului și impactul cultural al acestuia;
2. Regulamentul de organizare al proiectului cultural (schiță);
3. Devizul de cheltuieli necesar pentru identificarea cuantumului cotei-părți de participare financiară a Direcției Generale Cultură și Patrimoniu Cultural a Primăriei municipiului Chișinău
Termen de înaintare a cererilor: 22.10.2022.
Administrația Direcției Generală Cultură și Patrimoniu Cultural a Primăriei municipiului Chișinău, persoană de contact - Gabriela Rusu, specialist principal, tel: 060334396; email: directia.cultura@pmc.md; (bir. 601).