Cetățenii cu venituri mici sunt îndemnați să depună cereri pentru compensații la plata agentului termic până la 28 noiembrie 2024
Regia Transport Electric Chişinău a lansat o linie telefonică, prin intermediul căreia pasagerii care circulă cu toleibuzul pot face reclamaţii privind neregulile atestate în procesul de deservire a călătorilor.
Linia telefonică este (022) 20-42-05 şi funcţionează în regim non-stop. Accesând acest număr de telefon, cetăţenii pot afla informaţii privind circulaţia troleibuzelor - modificări de rute, graficul de circulaţie, probleme apărute în trafic etc. sau pot face reclamaţii privind calitatea serviciului prestat.
În zilele de lucru, între orele 8.00-20.00, cetăţenii vor comunica cu un operator, iar în restul timpului - mesajele vor fi înregistrate pe robotul telefonic. Dacă solicitanţii îşi vor lăsa datele de contact, aceştia vor fi contactaţi în particular.
Direcţia Relaţii Publice, Primăria mun. Chişinău