ANUNȚ cu privire la desfășurarea Concursului privind ocuparea funcțiilor publice vacante de specialist principal (2 unități) și de specialist superior (2 unități) în cadrul Secției completare arhive departamentale și lucrări de secretariat din cadrul Direcției de arhivă Chișinău
Condiţii de bază
· deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
· posedarea limbii de stat;
· neatingerea vârstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vârstă;
· lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
Cerinţe specifice :
Studii: superioare, complete în domeniul cadastru, geodezie, administraţie publică.
Experienţă profesională: 1 an în domeniu, preferabil experienţă în domeniul lucrărilor cadastrale.
Cunoştinţe: - cunoaşterea legislaţiei în domeniu și a programelor de profil (Mapinfo, Autocad);
Abilităţi: - cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, a lucra cu informaţia, a comunica eficient cu cetățenii (oral şi în scris), a negocia.
Atitudini / Comportamente: responsabilitate, disciplină, respect faţă de oameni, diplomaţiei, spirit de iniţiativă, obiectivitate, loialitate, tendinţă spre dezvoltare continuă, lucru în echipă.
Persoanele interesate pot depune personal/prin poştă Dosarul de concurs:
a) copia buletinului de identitate;
b) copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
c) copia carnetului de muncă;
d) curriculum vitae.
Adresa poştală: mun. Chişinău, or.Codru, str.Costiujeni, 8.
Telefoane de contact: 022 76-65-71