Conducerea Primăriei Chișinău, împreună cu reprezentanți ai ambasadelor acreditate în Republica Moldova, au plantat arbori pe aliniamentul stradal din bd. Ștefan cel Mare și Sfânt
Primăria municipiului Chișinău informează că în perioada: 24 ianuarie - 20 februarie, a.c., accesul tuturor vizitatorilor în clădirea municipalității este restricționat, în contextul situației pandemice prin infecția COVID-19.
Astfel, depunerea cererilor și eliberarea actelor solicitate de cetățeni se va efectua prin intermediul adresei de email: primaria@pmc.md și/sau prin poștă, pe adresa: MD 2012, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 83.
Conform dispoziției nr. 60-dc din 21.01.2022, în perioada: 24 ianuarie -20 februarie 2022, se instituie un program special de activitate în cadrul subdiviziunilor structurale ale administrației publice locale, prin atragerea la serviciu a personalului strict necesar pentru asigurarea funcționalității unității, a cărei activitate necesită prezența obligatorie la locul de muncă, inclusiv prin asigurarea muncii la distanță.