Pagina oficială a Municipiului Chișinău

Ședinţa Comisiei pentru gospodăria locativ-comunală, energetică, servicii tehnice, transport, comunicaţii şi ecologie

   4092

Joi, 25 octombrie 2018, ora 14.00, va avea loc şedinţa extraordinară a Comisiei pentru gospodăria locativ-comunală, energetică, servicii tehnice, transport, comunicaţii şi ecologie a Consiliului municipal Chișinău.  

Ordinea de zi a ședinței:

1.     Cu privire la aprobarea, într-o nouă redacție, a Regulamentului privind modul stabilirii și acordării de compensații unor categorii de persoane pentru călătoria în transportul public urban și suburban din municipiul Chișinău.

Raportor:  Carolina OLARU, șef interimar al Direcției generale asistență socială și sănătate

2.     Cu privire la majorarea cu 20 la sută a salariilor cadrelor didactice din instituțiile de învățămînt preșcolar, primar și secundar din municipiul Chișinău.        

Raportor: Rodica GUȚU, șef al Direcției generale educație, cultură, tineret și sport

3.     Informație cu privire la procurarea tehnicii speciale pentru Regia de exploatare a drumurilor și podurilor " EXDRUPO".

Raportor: Vitalie BUTUCEL, șef al Direcției transport public și căi de comunicații

Andrian BOLDURESCU, șef  Regia de exploatare a drumurilor și podurilor EXDRUPO

4.     Cu privire la abrogarea deciziei nr. 3/87din 19.05.2015" Cu privire la darea în arendă a unor loturi de pământ din str. Ion Creangă și str. N. Dimo, Firmei  Sarvin SRL în schimbul terenului arendat din str. Lermontov".

Raportor: Dinari COJOCARU, consilier municipal

5.     Cu privire la preluarea în proprietate publică locală a rețelelor electrice publice de iluminat stradal din orașul Codru și transmiterea acestora Î.M. Rețelele electrice de iluminat „Lumteh".

Raportor: Eugenia Ciumac, șef al Direcției management financiar

6.     Cu privire la preluarea în proprietatea publică locală a rețelelor electrice publice de iluminat stradal din comuna Trușeni și transmiterea acestora Î.M. Rețelele electrice de iluminat „Lumteh"

Raportor: Eugenia Ciumac, șef al Direcției management financiar

7.     Cu privire la operarea unor modificări în decizia CMC nr. 15/6 din 22 decembrie 2017 și decizia CMC nr. 5/14 din 24 iulie 2018.

Raportor: Ghenadie Dubița, șef adjunct al Direcției generale locativ-comunale și amenajare