Spitalul Clinic Municipal „Sfântul Arhanghel Mihail” - la 195 de ani de tradiție și excelență medicală
ORDINEA DE ZI
a şedinţei extraordinare a Consiliului municipal Chişinău
din 22 ianuarie 2008
1. Cu privire la majorarea cu 20 la sută a salariilor angajaţilor din sfera socială municipală pe anul 2008.
RAPORTOR: dl Dorin Chirtoacă,
primar general al municipiului Chişinău
2. Cu privire la semnarea Protocolului de înfrăţire între oraşele Chişinău şi Iaşi.
RAPORTOR: dl Dorin Chirtoacă,
primar general al municipiului Chişinău
3. Cu privire la asigurarea transparenţei şi intensificarea participării cetăţenilor la procesul decizional în cadrul autorităţilor administraţiei publice locale ale municipiului Chişinău.
RAPORTOR: dna Valentina Fedosenco,
şef al Direcţiei relaţii publice
4. Cu privire la eliberarea scrisorilor de garanţie pentru acordarea creditelor preferenţiale unor categorii de populaţie.
RAPORTOR: dna Maria Cărăuş,
director al Direcţiei generale finanţe
5. Pentru operarea de modificări şi completări la decizia Consiliului municipal Chişinău nr. 11/18 din 03.06.2004 „Cu privire la aprobarea Regulamentului privind casarea bunurilor uzate, raportate la mijloace fixe".
RAPORTOR: dna Maria Cărăuş,
director al Direcţiei generale finanţe
6. Cu privire la majorarea normelor băneşti pentru alimentaţia gratuită a elevilor/coipiilor din instituţiile de învăţământ preuniversitar şi preşcolar din municipiul Chişinău pe anul 2008.
RAPORTOR: dna Tatiana Tverdohleb-Nagnibeda,
director general al Direcţiei generale educaţie, tineret şi sport
7. Despre modificările anexei nr. 5 privind redistribuirea mijloacelor financiare aprobate prin decizia Consiliului municipal Chişinău nr. 66/3 din 15.02.2007 "Cu privire la rectificarea bugetului municipal Chişinău pe anul 2007 din contul soldului mijloacelor disponibile, formate la 01.01.2007, şi operarea unor modificări şi completări la decizia Consiliului municipal Chişinău nr. 62/3 din 26.12.2006".
RAPORTOR: dna Tatiana Tverdohleb-Nagnibeda,
director general al Direcţiei generale educaţie, tineret şi sport
8. Despre aprobarea statelor-tip şi normativelor personalului contabilităţilor centralizate de pe lângă Direcţia generală educaţie, tineret şi sport şi Direcţiile educaţie, tineret şi sport din sectoarele municipiului Chişinău.
RAPORTOR: dna Tatiana Tverdohleb-Nagnibeda,
director general al Direcţiei generale educaţie, tineret şi sport
9. Cu privire la stabilirea indemnizaţiilor pentru conducătorii instituţiilor de învăţământ preuniversitar, preşcolar şi extraşcolar din municipiul Chişinău.
RAPORTOR: dna Tatiana Tverdohleb-Nagnibeda,
director general al Direcţiei generale educaţie, tineret şi sport
10. Cu privire la atribuirea numelui scriitorului rus Anton P. Cehov şcolii medie de cultură generală nr. 47 din str. Alba Iulia, 200/2, sectorul Buiucani.
RAPORTOR: dna Tatiana Tverdohleb-Nagnibeda,
director general al Direcţiei generale educaţie, tineret şi sport
11. Cu privire la aprobarea Planului municipal de acţiuni în combaterea cancerului pe perioada 2008-2010.
RAPORTOR: dl Mihai Moldovanu,
director al Direcţiei sănătăţii
12. Cu privire la transmiterea unor mijloace de la balanţa Preturii sectorului Ciocana la balanţa Primăriei comunei Tohatin.
RAPORTOR: dna Galina Bostan,
pretor al sectorului Ciocana
13. Cu privire la casarea mijloacelor fixe - 2 proiecte de decizie:
13.1 Cu privire la casarea mijloacelor fixe ale preturii sectorului Râşcani
RAPORTOR: dl Mihail Cîrlig,
pretor al sectorului Râşcani
13.2 Cu privire la casarea mijloacelor fixe ale Teatrului Municipal de Păpuşi "Guguţă".
RAPORTOR: dna Svetlana Ţurcan,
director executiv al Teatrului Municipal de Păpuşi "Guguţă"
14. Cu privire la repartizarea spaţiului locativ persoanelor intern deplasate din raioanele de est ale Republicii Moldova în blocul locativ nr. 11/3 din str. Ginta Latină.
RAPORTOR: dl Igor Lupulciuc, viceprimar
15. Cu privire la darea în locaţiune a unei încăperi - 6 proiecte de decizii:
15.1 Cu privire la darea în locaţiune a unei încăperi din bd. Mircea cel Bătrân, 3 lit. A (subsol) dlui Mihail Haritonenco;
15.2 Cu privire la darea în locaţiune a unei încăperi din str. Zelinschi, 22 lit. A (subsol) SRL "Bradcons";
15.3 Cu privire la darea în locaţiune a unei încăperi dinbd. Traian, 14/4 lit. A (subsol cu geamuri) dnei Liudmila Madan;
15.4 Cu privire la darea în locaţiune a unei încăperi din incinta Centrului de creaţie al copiilor "Ghiocel" din bd. Mircea cel Bătrân, 7A (etajul 1) Societăţii comerciale "Artsona Grup" SRL;
15.5 Cu privire la darea în locaţiune a unei încăperi din bd. Mircea cel Bătrân, 15 lit. A (etajul 1) dlui Vladimir Reşetnic;
15.6 Cu privire la darea în locaţiune a unei încăperi din bd. Mircea cel Bătrân, 3 lit. A (parter) dnei Galina Dulgheru.
RAPORTOR: dna Aurelia Porumbescu, şef interimar al
Direcţiei generale economie, reforme şi relaţii patrimoniale
16. Despre operarea unor modificări în deciziile Consiliului municipal Chişinău nr. 2/3-2 din 26.07.2007.
RAPORTOR: dna Elena Enachi, şef al Secţiei pentru
organizarea şi coordonarea activităţii Consiliului municipal Chişinău
17. Cu privire la stabilirea indemnizaţiilor acordate consilierilor Consiliului municipal Chişinău.
RAPORTOR: dna Eugenia Ciumac, şef al
Direcţiei evidenţă contabilă şi analiză economică
PREŞEDINTE AL CONSILIULUI Mihai Ghimpu