Pagina oficială a Municipiului Chișinău

Ședința operativă a serviciilor Primăriei Chișinău, desfășurată în regim online

   2093

Primarul general al municipiului Chișinău, Ion Ceban convoacă pentru ziua de luni, 02 noiembrie 2020, ora 08:30, ședința operativă a serviciilor municipale.

Ședința se va desfășura prin intermediul platformei de conferințe Zoom. Sesiunea va fi înregistrată și plasată pe pagina de Facebook a Primăriei Chișinău.

Ordinea de zi a ședinței din 02 noiembrie 2020:


1.     Raport cu privire la desfășurarea alegerilor pe teritoriul Chișinăului.

Raportori: Pretorii

2.     Raport cu privire la menținerea ordinii publice.

Raportor: Lilian Luca, Șef adjunct al Direcției de Poliție a mun. Chișinău

3.    Raport cu privire la începerea sezonului de încălzire 2020-2021.

Raportor: Veaceaslav Eni, Director S.A. „Termoelectrica" 

4.     Raport cu privire la măsurile întreprinse în vederea prevenirii infecției COVID-19 în rândul populației municipiului.

Raportor: Tatiana Bucearschi, șef al Direcției generale asistență socială și sănătate

5.     Raportul viceprimarilor de ramură pe domeniile pe care le gestionează.

Raportori: Angela Cutasevici, viceprimar;

Inga Ionesii, viceprimar;

Ilie Ceban, viceprimar;

Victor Chironda, viceprimar.

6.     Raport privind situația de la Stația de epurare a apelor reziduale.

Raportor: Anatolie Lichii, director interimar al S.A. „Apă - Canal Chișinău"

7.     Raport cu privire la lucrările de curățare a arborilor în capitală.

Raportor: Serghei Carp, șef al Î.M. „Asociația de gospodărire a spațiilor verzi"

8.     Raport cu privire la desfășurarea proiectelor investiționale în localitățile din componența municipiului Chișinău.

Raportor: Tudor Gîrbu, consilier al primarului general