Condiții mai bune de activitate pentru beneficiarii Centrului de creație tehnică pentru copii și adolescenți „Politehnic”
Primarul general, Ion Ceban, convoacă pentru ziua de luni, 25 ianuarie 2021, ora 08:30, ședința operativă a serviciilor municipale.
Ședința se va desfășura prin intermediul platformei de conferințe Zoom.
Sesiunea va fi înregistrată și plasată pe pagina de Facebook a Primăriei Chișinău.
Ordinea de zi a şedinţei din 25 ianuarie 2021:
1. Raport cu privire la măsurile întreprinse în vederea prevenirii infecției COVID-19 în rândul populației municipiului Chișinău.
Raportor: Tatiana Bucearschi, șef al Direcției generale asistență socială și sănătate
2. Raport cu privire la menținerea ordinii publice.
Raportor: Lilian Luca, șef-adjunct al Direcției de Poliție a mun. Chișinău
3. Raportul privind compensarea cheltuielilor pentru persoanele defavorizate la efectuarea plăților pentru serviciile comunale și resurse energetice, în sezonul ece 2020-2021.
Raportor: Ion Burdiumov, șef al Direcției
generale locativ-comunale și amenajare
4. Raportul viceprimarilor de ramură pe domeniile pe care le gestionează.
Raportori:
Angela Cutasevici, viceprimar;
Inga Ionesii, viceprimar;
Ilie Ceban, viceprimar;
Victor Chironda, viceprimar
5. Raport cu privire la întreținerea drumurilor publice (măturatul mecanizat, lucrări provizorii pentru lichidarea situațiilor de avariere cu asfalt rece).
Raportori: Sergiu Tomiță, administrator al Î.M. Regia „Exdrupo";
Ion Burdiumov, șef al Direcției generale locativ-comunale și amenajare
6. Raport cu privire la serviciul de evacuare a deșeurilor menajere din capitală și sistarea activității Companiei ABS.
Raportor: Dumitru Vulpe, șef-interimar
al Î.M. Regia „Autosalubritate"
7. Raport cu privire la sesizările recepționate prin intermediul platformei electronice EU.CHIȘINĂU.md.
Raportor: Adrian Talmaci, secretar interimar al Consiliului municipal Chișinău
Direcţia Relaţii Publice și Buget Civil
Primăria mun. Chişinău