Pagina oficială a Municipiului Chișinău

Ședința operativă a serviciilor Primăriei Chișinău din 22.04.2024

   342

Primarul General, Ion Ceban, convoacă pentru ziua de luni, 22 aprilie 2024, ora 10:00, ședința operativă a serviciilor municipale.

Ședința se va desfășura în Sala de Ședințe a Primăriei Chişinău.

Sesiunea va fi înregistrată și plasată pe pagina de Facebook a Primăriei.

Ordinea de zi a ședinței din 22 aprilie 2024:

1. Informație cu privire la desfășurarea procesului educațional în instituțiile de învățământ general. Reluarea studiilor cu prezență fizică în cadrul Liceului Teoretic „Liviu Deleanu”. Raport privind procesul de înscriere a copiilor în clasa I, pentru anul de studii 2024-2025.

Raportor: Andrei Pavaloi, șef-adjunct al Direcției generale educație tineret și sport

2. Informație cu privire situația din domeniul social și de sănătate la nivelul municipiului Chișinău.

Raportor: Vladimir Bolocan, șef-adjunct al Direcției generale asistență medicală și socială

3. Informație cu privire la întreținerea drumurilor publice și a proiectelor de infrastructură rutieră. 

Raportor: Vitalie Mihalache, șef al Direcției generale mobilitate urbană

4. Informație cu privire la acțiunile desfășurate în cadrul Campaniei de salubrizare de primăvară, inclusiv pe teritoriile cimitirelor din Municipiul Chișinău în preajma sărbătorilor pascale.

Raportori: Ion Burdiumov, șef al Direcției generale locativ-comunale și amenajare; Tudor Gîrbu, administrator interimar Î.M. „Asociația de gospodărire a spațiilor verzi”; Ludmila Boțan, administrator al Î.M.  „Combinatului Servicii Funerare”

5.  Raport privind ordinea publică în municipiul Chișinău.

Raportor: Andrei Moroi, șef secție securitate publică, Direcția de poliție Mun. Chișinău

6. Raportul Direcției situații excepționale a Municipiului Chișinău pentru primele trei luni ale anului 2024.

Raportor: Oleg Melnic, șef al Direcției situații excepționale a mun. Chișinău

7. Raportul pretorilor privind proiectele aflate în desfășurate la nivelul sectoarelor.

Raportori: pretorii de sector