Informație personală:
- Nume: Gutnic
- Prenume: Irina
- Data nașterii: 29 septembrie 1981
- E-mail: irinagutnic.81@gmail.com
Experiență profesională:
- 2003 - 2006 Ministerul Muncii al RM , specialist principal în cadrul Direcţiei Raporturi de Muncă
- 2006 - 2012 Ministerul Economiei al RM, consultant superior în cadrul Direcţiei juridice
- 2012 - ÎCS „Trans Standard,, SRL, Şef al serviciului juridic şi resurse umane.
- 2012 - 2014 - ÎCS „Veritrans Plus,, SRL, Director
- 2014 - Curtea de Conturi a RM, controlor superior de stat în cadrul Direcţiei juridice
- 2014- 2016 - Curtea de Conturi, şef adjunct al Direcţiei Generale Auditul Autorităţilor Publice Locale
- 2016 - 2017 - Curtea de Conturi, şef al Direcţiei Generale Auditul Autorităţilor Publice Locale
- 2017-2022 - Director general-adjunct, Consilier pentru Soluționarea Contestațiilor al Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor
- 02.2022 - Curtea de Conturi, şef al Direcţiei Generale Auditul Autorităţilor Publice Locale
- 06.2022 - Director general al SA „Apă Canal Chișinău”
- 10.2022 - Viceprimar al mun. Chișinău
Educație și formare:
- expert în achiziții publice (certificat nr.00058489 și certificat nr. 00304707);
- curs de instruire Management şi Leadership;
- instruiri cu privire la managementul proiectului şi dezvoltarea abilităților manageriale;
- instruire în cadrul Proiectului Twinning privind managementul resurselor umane;
- program de perfecționare în domeniul achizițiilor publice;
- atelier de lucru cu referire la competențele juridice pentru organismele de soluționare a contestațiilor în
- cadrul achizițiilor publice și deciziile Curții de Justiție a Uniunii Europene în domeniul achizițiilor publice;
- atelier de lucru regional „Achizițiile publice pentru Europa Centrală și de Est, Asia Centrală și Țările Caucaziene” organizat de BERD și OMC;
- sesiunea de instruire cu referire la combaterea fenomenului de spălare a banilor, fraudei şi corupţiei precum şi a infracţiunilor financiare şi fiscale;
- seminarul de instruire „Practici de implementare a legislaţiei în domeniul controalelor de stat şi actelor permisive pentru activitatea de întreprinzător”,
- curs în achiziții publice „Echitate procedurală și audieri orale. Probele”;
- curs în achiziții publice „Abordare privind remediile juridice. Puterea discreționară” organizat în cadrul proiectului BERD de cooperare tehnică „Tribunal Skills for Public Procurement Review Bodies”;
- curs în achiziții publice „Protejarea informațiilor confidențiale. Conflictul de interese” organizat în cadrul proiectului BERD de cooperare tehnică „Tribunal Skills for Public Procurement Review Bodies”;
- training „Anticorruption expertize of draft legislative and regulatory acts”;
- auditor extern pentru Sistem de Management al Calității, de mediu și al sănătății și securității ocupaționale în conformitate cu cerințele standardelor SR EN ISO 9001:2008, SR EN ISO 14001:2005, SR OHSAS 18001:2008 și SR EN ISO 19011:2003.
Limbi străine:
- Română
- Rusa
- Engleza
- Spaniola
- Italiana
Competenţe informatice:
- Microsoft Office
- SIA RSAP – Sistemul Informațional Automatizat, Registrul de Stat al Achizițiilor Publice – R. Moldova
- ELO professional
- SEAP – Sistemul Electronic al Achizițiilor Publice – România
- WinDoc Deviz, Devizonline.
Competenţe organizaţionale/manageriale
- Punctuală
- Imparțială
- Corectă
- Responsabilă
Distincții:
- Insigna de aur a Curții de Conturi „Eminent al Auditului Public”
- Crucea „ Pentru merit” gradul I