Pagina oficială a Municipiului Chișinău

Şedinţa operativă a serviciilor Primăriei Chişinău

   2506

Primarul general interimar al Chişinăului, Silvia Radu, convoacă, pentru ziua de luni, 22 ianuarie 2018, ora 8.30, şedinţa operativă a serviciilor municipale, în Sala Rotundă a Primăriei.

Ordinea de zi a şedinţei din 22 ianuarie 2018:

1.     Prezentarea raportului cu privire la situaţia excepţională pe perioada 17 - 19 ianuarie 2018.

Raportor: Oleg Caraman, responsabil pentru organizarea activităţii şi gestiunea punctului de dirijare în situaţii excepţionale în format restrâns

2.     Trecerea în revistă a Procesului - verbal al şedinţei operative din 15.01.2018;

Raportor: Silvia Radu,

Primar general interimar al municipiului Chişinău

3.     Menţinerea ordinii publice;

Raportor: Silviu Muşuc,

Şef-adjunct al Direcţiei de Poliţie a municipiului Chişinău

4.     Situaţia epidemiologică din municipiul Chişinău;

Raportor: Mihai Moldovanu, Şef al Direcţiei sănătăţii

5.     Situaţia privind locuinţele sociale:

Raportor: Petru Gontea,

Şef-adjunct al Direcţiei generale locativ-comunale şi amenajare

6.     Diverse.