Pagina oficială a Municipiului Chișinău

Şedinţa operativă a serviciilor Primăriei Chişinău

   3031

Primarul general interimar al Chişinăului, Silvia Radu, convoacă, pentru ziua de luni, 19   februarie 2018, ora 08:30, şedinţa operativă a serviciilor municipale, în Sala Rotundă a Primăriei.

Ordinea de zi a şedinţei din 19 februarie 2018:

1.     Menţinerea ordinii publice;

Raportor: Silviu Muşuc,

Şef-adjunct al Direcţiei de Poliţie a municipiului Chişinău

2.     Trecerea în revistă a Procesului - verbal al şedinţei operative din 12.02.2018;

Raportor: Silvia Radu,

Primar general interimar al municipiului Chişinău

3.     Situaţia epidemiologică din municipiul Chişinău;

Raportor: Irina Banova,

Şef-adjunct al Direcţiei generale asistenţă socială  

4.     Accesul autospecialelor de intervenție la incendiu către blocurile de locuit din municipiul Chişinău.

Raportor: Vitalie Grabovschi,

Șef al Direcţiei situații excepționale a mun. Chișinău

5.     Prezentarea informației privind situația piețelor agroalimentare și a târgurilor de pe teritoriul municipiului Chişinău.

Raportor: Marcel Zambițchi,

Șef interimar al Direcţiei generale comerț, alimentație publică și prestări servicii

6.     Prezentarea raportului privind implementarea proiectului „Bugetul Civil - 2017" și lansarea proiectului pentru anul bugetar 2018.

 Raportor: Vadim Brînzaniuc,

Șef al Direcţiei relații publice

7.     Diverse.