Vineri vor avea loc licitațiile deschise nr. 39 – 42, pentru obținerea dreptului de încheiere a contractului privind amplasarea unităților de comerț ambulant pe teritoriul orașului Chișinău
Primarul General, Ion Ceban, convoacă pentru ziua de luni, 05 aprilie 2021, ora 08:30, ședința operativă a serviciilor municipale.
Ședința se va desfășura prin intermediul platformei de conferințe Zoom. Sesiunea va fi înregistrată și plasată pe pagina de Facebook a Primăriei municipiului Chișinău.
Ordinea de zi a şedinţei din 05 aprilie 2021:
1. Raport cu privire la măsurile întreprinse în vederea prevenirii infecției COVID-19 în rândul populației municipiului Chișinău.
Raportor: Tatiana Bucearschi, șef al Direcției generale asistență socială și sănătate
2. Raport cu privire la menținerea ordinii publice.
Raportor: Lilian Luca, șef - adjunct al Direcției de Poliție a mun. Chișinău
3. Raport cu privire la întreținerea drumurilor publice.
Raportor: Sergiu Tomiță, administrator al Î.M. Regia „Exdrupo"
4. Raport cu privire la organizarea activităților de salubrizare a orașului.
Raportor: Serghei Carp, șef al Î.M. „Asociaţia de gospodărire a spaţiilor verzi"
Ion Burdiumov, șef al Direcției generale locativ-comunale și amenajare;
5. Raportul viceprimarilor de ramură pe domeniile pe care le gestionează.
Raportori:
Angela Cutasevici, viceprimar;
Inga Ionesii, viceprimar;
Ilie Ceban, viceprimar;
Victor Chironda, viceprimar
6. Raport cu privire la serviciul de evacuare a deșeurilor menajere din capitală.
Raportor: Dumitru Vulpe, șef - interimar al Î.M. Regia „Autosalubritate"
7. Raport cu privire la sesizările recepționate prin intermediul platformei electronice EU.CHISINAU.md.
Raportor: Adrian Talmaci, secretar interimar al Consiliului municipal Chișinău